Ray Sigorta iyi yolda ilerliyor

Ray Sigorta 2014 yılının üçüncü çeyreği sonunda prim üretimini 281 milyon liraya, 9 aylık kârını da 5 milyon 598 bin liraya çıkardı. Ray Sigorta’nın son 4 yıldır istikrarla uyguladığı iş yapış biçimlerinin mali sonuçlarına yansıdığını belirten Ray Sigorta Genel Müdürü Levent Şişmanoğlu; “9’uncu ay itibarıyla 5 milyon 598 bin lira kârlılığı yakalayarak, başarı ve kârlılık yolunda istikrarlı adımlarla yolumuza devam ediyoruz. Acentelerimizin ve personelimizin katkısı ve yoğun çabasıyla şekillenen bu olumlu sonuçları, yıl sonunda çok daha ileriye taşıyacağımıza olan inancım tam. İş ortaklarımızın, sigortalılarımızın ve çalışanlarımızın oluşturduğu büyük ailemizin paydaşı olduğu şirketimizi, sonraki yıllarda da kârlı, başarılı ve değer yaratan bir şirket olarak geliştireceğimizi çok net görüyorum” dedi.
“Bizi başarıya taşıyan stratejimizi, düşünceden çıkararak ete kemiğe büründürdük ve tüm çalışanlarımızda ve iş ortaklarımızda artık bu anlayış bir refleks haline geldi” diyen Şişmanoğlu sözlerini şöyle sürdürdü: “Ray Sigorta sektörde işini doğru yapan, iş odaklı, artı değer yaratan ve müşteri memnuniyetini esas alan bir sigorta şirketidir. Bu anlayışla iş yapmaya önümüzdeki dönemlerde de devam edeceğiz.”

‘ACENTE MEMNUNİYETİ BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ’
Ray Sigorta’nın acenteleriyle birlikte büyüyen ve acente memnuniyetine çok önem veren bir şirket olduğunu dile getiren Şişmanoğlu, değişen Sigorta Acenteleri Yönetmeliği’yle ilgili şunları söyledi: “Yönetmelikteki önemli unsurlardan biri acentelerin portföy mülkiyeti hakkı. Biz de yönetmelikteki portföy mülkiyeti maddesi ışığında temmuz ayından itibaren acente sözleşmelerimizi yenilemek için gayret ettik ve sözleşmelerimizi yönetmeliğe uygun hale getirdik.  Yeni yönetmeliği kesinlikle benimsiyoruz. Çalışılan bir acentenin feshi, haklı gerekçeler içinde olmak kaydıyla belli bir süre öncesinde acenteye ihbar edilmek kaydıyla yapılabilir, bu makul süre ticaret kanununda da tanımlıdır. Acentenin bir başka sigorta şirketi ile temas edip acenteliğini tesis edeceği minimum bir süre belirlenmeli diye düşünüyoruz. Biz bunu tanımladık ve yeni sözleşmelerimize dahil ettik. Acentenin prim borcunu ödememesi ya da bizim acentenin teknik sonuçlarından memnun olmamamız, müşteri portföyüyle devam etmek istemememiz, bulunduğu coğrafyadaki rizikoları ağır buluyor olmamız gibi durumların hepsi değerlendirilebilecek konulardır.”

‘ACENTELER MÜŞTERİYİ DOĞRU BİLGİLENDİRMELİ’
Ray Sigorta’nın acenteleriyle 30 Nisan 2015 tarihine kadar bu sözleşmeleri tamamlamak istediğini belirten Şişmanoğlu, “Hiçbir acentemizin portföy mülkiyeti ile ilgili şimdiye kadar rahatsız edici bir girişimimiz olmadı, bundan sonra da olmayacak. Acentelerimizin bilgilendirme yükümlülüğüne daha fazla uyması, sigortalıların teklif aşamasında eksiksiz ve kusursuz bilgilendirilmesi, müşterilerimizin beklentilerini yüzde 100 karşılayabilmemiz adına çok önemli. Çünkü sigorta şirketi olarak bizler, hasar sonrası acentelerimizin oluşturdukları beklentileri karşılayabildiğimiz kadar müşteri memnuniyeti yaratıyoruz. Bilgilendirmeleri seneler içerisinde iyileştirmek istiyoruz. Bizimle çalışmak isteyen acentelerimiz şundan emin olabilir; ne kadar iyi işbirliği ve bilgilendirme yaparsak sonuç hepimiz açısından o kadar tatmin edici oluyor” diye konuştu.

İlginizi Çekebilir

Leave a Reply