MetLife yeni reklam kampanyasını başlattı

Türkiye’de faaliyetlerine başladığı dört yıl içerisinde Ferdi Kaza, Hayat ve Bireysel Emeklilik sektöründe önemli bir büyüme potansiyeli yakalayan MetLife, markasına yatırım yapmaya devam ediyor.

Yeni reklam kampanyasını değerlendiren MetLife Emeklilik ve Hayat Genel Müdürü Deniz Yurtseven şöyle konuştu: “Emeklilik günlerimizde ikinci bir gelir olarak hayatımızı oldukça kolaylaştıracak olan bireysel emeklilik sisteminde özellikle yüzde 25 devlet katkısı ile beraber katılımcı sayısı ve fon büyüklüğünde ciddi bir büyüme gerçekleşti. MetLife olarak bu ilginin devam etmesi, bireysel emekliliğe olan farkındalığın artması ve müşterilerimizin bu avantajdan daha fazla yararlanabilmesi için kampanyamızı hayata geçiriyoruz. Başlattığımız kurumsal imaja yönelik reklam kampanyamız çerçevesinde, hedef kitle ve paydaşlarımıza, Bireysel Emeklilik ile ilgili en doğru cevapların ve herkesin ihtiyaçlarına özel çözümlerin MetLife’ta olduğu mesajını aktarmaya çalışacağız. Yeni reklam çalışmamızın hem hedef kitlemizde MetLife’ın marka ve beğeni düzeyini artırma hem mevcut müşterilerimiz ile ilişkilerimizi güçlendirme hem de yeni müşteriler edinme yönünde oldukça verimli olacağına inanıyoruz.”

Yorum yazın