Groupama acente memnuniyetini yüzde 84’e çıkarttı
Anket, 1706 kişinin katılımıyla gerçekleştirildi. Groupama, GFK araştırma şirketinin gerçekleştirdiği anket sonucunda acentelerinin, sağlanan hizmetten duyduğu memnuniyeti ölçerek, onları Groupama’ya bağlayan ana faktörleri tespit etmiş oldu. Genel memnuniyet anketinde geçen yıla oranla yükselen bir grafik sergileyen Groupama, 2015’te, ürün ve hizmetler ile ilgili genel değerlendirmede de performans artışı sağlayarak yüksek memnuniyet oranı yakaladı. Acentelerin Groupama’yı tanıdıklara tavsiye etmesinde ve Groupama ile çalışmaya devam etme eğiliminde de genel memnuniyete paralel olarak Bursa, Trabzon, Adana, İzmir ve Samsun bölgelerinde skorlar yüksek oldu.