Vakıf Emeklilik, Keyifli Emeklilik Atölyesi’ni Facebook’a taşıdı
Vakıf Emeklilik, geçtiğimiz yıl marka imajını genç, dinamik ve samimi bir çizgiye taşımak için animatif bir dünya oluşturarak, “Keyifli Emeklilik Atölyesi”ni oluşturdu. 14 saniyelik TV spotu olarak hazırlanan Keyifli Emeklilik Atölyesi ile emekliliği cıvıl cıvıl ve sempatik tasarımlarla anlatıp, tanıtım çalışmalarında ve promosyon malzemelerinde bu dünyayı bol bol kullandı.
Vakıf Emeklilik, temmuz ayında Keyifli Emeklilik Atölyesi’ni takipçileri ile etkileşim ve itibar yönetimi açısından en önemli sosyal medya kanallarından biri olan Facebook’a taşıdı. Uygulama, mevcut ve yeni takipçilerin emeklilik hayalleri için ilk adım olurken, emeklilikle elde edecekleri tahmini birikimi öğrenmelerini ve ilgi alanları ile hayallerini özdeşleştirmelerini sağlamış oldu.
Bu eğlenceli uygulamaya katılan 80 şanslı kişi de 25 liralık YKM hediye çeki kazanma şansını yakaladı. 1 ay boyunca süren uygulama ile birlikte yaklaşık 3 bin 500 yeni takipçi kazanılırken, etkileşim ve hakkında konuşulma oranları ile sektör ortalamasının üzerine çıktı.