Türkiye’nin mobil hasar hizmeti ödülü Generali ‘KOLAYLA’ya verildi
“Bir sigorta şirketi mobil uygulamasını müşterilerin günlük hayatının bir parçası haline nasıl getirebilir?” sorusu ile inovatif ürünü ”KOLAYLA”yı geliştirerek sürücülerin hizmetine sunan Generali, müşterilerinin hasar taleplerini zaman ve mekan tanımadan en hızlı ve kolay şekilde mobil uygulaması üzerinden yönetiyor. Kolayla mobil uygulamasını indiren Generali müşterileri araçları ile yolda karşılaşabilecekleri acil durumları panik yaşamadan tek bir tuşla müşterisini tanıyan kişisel sigorta danışmanlarına ulaşarak çözerken sürüş anında ihtiyaç duyabilecekleri bilgilere istedikleri an ulaşabiliyor.
Kolayla ile ilgili olarak bir sene içinde yaptıkları çalışmanın meyvelerini aldıklarını ve bununla gurur duyduklarını vurgulayan Generali Sigorta Stratejik Planlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Petar Dobric, “Türkiye’de ‘Kolay Sigortacılık’ kavramı ile yol alan Generali olarak müşterilerimizi önemsiyor, onlara her zaman, her yerde; kolay, hızlı ve erişilebilir ürün ve hizmetler sunmaya devam ediyoruz. Kolayla ile sürücüler araçları ile yolda kaldığında ya da ihtiyaç anında tek bir tuşla yardım alırken stres yaşamadan hasar süreçlerini en hızlı şekilde çözüyor. Benzersiz özelliklere sahip mobil uygulamamız ‘Kolayla’ ile amacımız hasar öncesi olduğu kadar hasar sonrası da en iyi hizmeti müşterilerimize sunmak. Kisa süre önce lanse ettiğimiz mobil uygulamamız Kolayla’nın böylesi bir ödüle layık görülmesi bizi gururlandırıyor. Sigorta sektörünün inovasyonda öncü sigorta şirketi olarak yeni ürün ve hizmetlerimiz ile müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmaya devam edeceğiz.” dedi.
“Sigorta’nın Kolay Hali” mottosu ile, 7/24 her yerden, kolay ulaşılabilir sigortacılık çözümleri sunmayı ilke edinen Generali, bu hedefle sunduğu akıllı, kolay, kişiye özel ve her an ulaşılabilir ürün ve hizmetleri ile müşterilerinin ve tüm iş ortaklarının hayatını kolaylaştırmayı hedefliyor.