Türkiye’nin Lovemark’ları Brand Week Istanbul’da ödüllendirildi
MediaCat’in “Türkiye’nin Lovemark’ları” araştırmasının 17’nci yılında, 17 marka Brand Week Istanbul’un ikinci gününde düzenlenen törende ödüllerini aldı.
MediaCat’in ilkini 2007 yılında gerçekleştirdiği ve 2008’den bu yana Ipsos işbirliğinde her yıl düzenli olarak yinelediği “Türkiye’nin Lovemark’ları” araştırmasının 17’nci yılında, 17 marka ödüle layık görüldü.
Lovemark’lar, Brand Week Istanbul’un ikinci gününde, MediaCat Genel Yayın Yönetmeni Pelin Özkan ve Ipsos Türkiye Brand Health Tracking Bölüm Lideri Özge Sönmez’in sunuş ve katılımıyla Inspiration Hall sahnesinde gerçekleşen törenle ödüllerine kavuştu.
İŞTE TÜRKİYE’NİN LOVERMARK’LARI
- Beyaz Eşya: Arçelik
- Parfümlü Yüzey Temizleyicisi: Asperox
- Konserve Ton Balığı: Dardanel
- Pizza: Domino’s
- Ambalajlı Su: Erikli
- Bulaşık Makinesi Deterjanı: Fairy
- Sakız: Falım
- Online Market: Migros (Migros Sanal Market & Migros Hemen)
- Kahve: Nescafé
- Çamaşır Makinesi Deterjanı: OMO
- Akaryakıt: OPET
- Dondurulmuş Gıda: Superfresh
- Ketçap: Tat
- E-ticaret: Trendyol
- Çikolata: Ülker
- Online Yemek Siparişi Sitesi / Uygulaması: Yemeksepeti
- Banka: Ziraat Bankası
Brand Week Istanbul’un program ve konuşmacıların ve yılın en ilham verici haftasının tüm detaylarına buradan ulaşabilirsiniz.