Türk Nippon Sigorta acentelerin yüzünü güldürüyor

Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu,  düzenledikleri kampanyalarla her zaman acentelerinin motivasyonunu artırmayı ve onlara ek kazanımlar sağlamayı hedeflediklerini ifade etti. Amacın sadece üretim yapmak olmadığına değinen Pamukçu, acenteler ve satış temsilcileri arasında tatlı bir rekabet yaratmayı da hedeflediklerini belirtti.
“Kampanyalarımızda hedef, şirketimize olan aidiyet duygusunu pekiştirmek dışında, çapraz satış imkanları yaratmak, sigortalı beklentilerine çözüm sağlamak, aynı zamanda da üretimde branş dengesini sağlamaktır” diyen Pamukçu, kampanyalara aktif katılım sağlayan ve hedefi tutturan her acentenin ödüllendirildiğini söyledi.

‘ACENTELERİMİZ DÜNYAYI GEZİYOR’
Halihazırda acentelerine yönelik devam eden iki kampanyaları olduğunu hatırlatan Pamukçu, “31 Aralık’a kadar bireysel ve orta ölçekli işletmeler segmentinde oto dışı ürünlerden herhangi biri ile Kasko ürünlerini satan ve hedeflenen prim üretimine ulaşan acenteler birçok farklı ülkeye gitme şansı yakalayacak. Kampanyada başarılı olan acenteler, ürettikleri prime göre Kıbrıs’a, Dinyeper Zaporojye’ye (Ukrayna), Roma’ya (İtalya), Amsterdam’a (Hollanda), Berlin’e (Almanya), Dublin’e (İrlanda) ve Las Vegas’a (ABD) seyahat etme fırsatına kavuşacak” diye konuştu.

‘IPHONE 7 KAZANMA FIRSATI’
Bir diğer kampanyalarının da son çıkardıkları Tamamlayıcı Sağlık Sigortası ürününün satışıyla alakalı olduğunu kaydeden Pamukçu, kampanya kapsamında, yıl sonuna kadar satış hedefini tutturan her acentenin iPhone 7 kazanma şansına kavuşacağını kaydetti.
Kampanyalarıyla değişik ürünlerle sahanın nabzını da tuttuklarından bahseden Pamukçu, verilen reflekse göre bir sonraki kampanyada izleyecekleri yolun daha da netleştiğine değindi ve ekledi: “Kampanyanın üretim anlamında pozitif katkısının yanında, ürün çeşitliliğimizle hem sigortalı hem de acentelerimiz arasında farklılığımızı ortaya koyuyoruz.”

‘ACENTELERİN TAKDİRİ BİZİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ’
En büyük motivasyonlarının acentelerin Türk Nippon Sigorta’nın hizmet kalitesini takdir etmesi ve Türk Nippon Sigorta’ya olan bağlılıkları olduğunu vurgulayan Pamukçu, birçok acentenin birden fazla sigorta şirketiyle çalıştığı sektörde amaçlarının kendileriyle çalışan acentelerin tercih sıralamasında başta gelmek olduğunu kaydetti.

‘ŞİRKET İLE ACENTE KÂRLILIK İÇİN EL ELE VERMELİ’
“Çalıştığımız tüm acentelerimiz profesyonel, işine hakim acenteler. Birçoğu uzun yıllar sektöre hizmet etmiş değerli acentelerdir. Zaman zaman acentelerimizle karşılıklı fikir alışverişi yapıyoruz, ihtiyaç ve beklentilere çözüm sağlayacak önerilerimiz oluyor” diyen Pamukçu, kârlılığın şirket ile acentenin el ele aynı bilinçle hareket etmesiyle sağlanabileceğini dile getirdi.

‘ACENTE PORTFÖYÜNDE SADECE OTO SİGORTALARI OLMAMALI’
Acentelik faaliyetinin her ticari işletme gibi sürdürülebilir olmasının çok önemli olduğunu dile getiren Pamukçu, sözlerini şu şekilde tamamladı: “Bunun için de acentelerin, portföylerini sadece oto sigortaları ile değil, oto dışı sigortalardan da oluşturmaları gerekiyor. Çünkü oto sigortaları, hasar frekansı ve hasar yapıları yüksek ürünler. Oto sigortası ürünlerinin diğer sigorta ürünlerine göre satışı daha kolay, ancak bu ürünler acentelerin hasar frekansını ve hasar prim oranlarını artıran sonuçlara yol açabiliyor. Dengeli portföy yapısına sahip olan acentelerin faaliyetlerini sürdürebilmesi çok daha kolay oluyor.”

Yorum yazın