Hedefimiz her kanaldan her zaman ulaşılabilir olmak
Generali Genel Müdürü Mine Ayhan, sigortalının her kanaldan sigortacılara ulaşılabilmesinin önemine değindi. Acentelerle iletişimlerinin çok iyi olduğunu belirten Ayhan, hedeflerinin Generali Sigorta’yı çoklu dağıtım modeliyle yapılandırmak olduğunu söyledi. Bu konuyla ilgili yatırımlarının ve altyapı çalışmalarının devam ettiğini dile getiren Ayhan, banka kanalını da güçlendirmek üzere çalışmalarının devam ettiğini belirtti. Ayhan, “Bize gelmek isteyen bir sigortalı bize her kanaldan ulaşabilmeli” sözlerine yer verdi.
GENERALI ‘SİGORTANIN KOLAY HALİ’
Sigortanın kolay bir yapıda olması gerektiğinin altını çizen Ayhan sözlerini şöyle sürdürdü: “Bizim amacımız Generali olarak kişilerin günlük hayatının içine girip, onları sigorta ürünleriyle ilgili bilgilendirmek ve çok kolay bir şekilde sigortanın kolay halini ulaştırmak. Eğer bir dakikada teklifinizi alabiliyorsanız ya da numara bile çevirmeden sizi sigorta danışmanlarımız geri arayabiliyorlarsa yeteri kadar kolaylaştırmışız demektir. Sigortanın artık saate bağımlılığı da kalmadı. Generali Sigorta olarak, 7/24 her kanaldan poliçe hazırlayıp teklif verebiliyoruz.”
‘SİGORTALILIK ORANINI ARTIRIYORUZ’
Şirket olarak düzenledikleri kampanyaların büyük ilgi gördüğüne değinen Generali Sigorta Genel Müdürü Mine Ayhan, “Bizim yenilikçi kampanyalarımız oluyor. Şu an Fiat Egea kampanyamız var. Bu kampanya sektöre yönelik de bir kampanya, sigortalı sayısını artırmayı da hedefliyoruz. Bizden teklif alan sigortalılar gidip başka yerden poliçesini almış olabilir. Biz gelin bir kasko ve/veya trafik sigortası alın diyoruz. Sigortasız vatandaşları sigortaya özendirmeye çalışıyoruz.” diye konuştu.
‘SAĞLIK ALANINDA BİZ DE VARIZ’
Generali Sigorta olarak artık sağlık alanında da olduklarını belirten Ayhan, yakın zamanda konuyla ilgili bir lansman gerçekleştireceklerinin altını çizdi. Ayhan, hayat branşında da çalışmalarının devam ettiğini dile getirdi.
Generali Sigorta olarak hem organik hem de inorganik büyümenin mümkün olabileceğini söyleyen Mine Ayhan, asıl hedeflerinin organik büyüme olduğunun altını çizdi. Ayhan, Generali Grup olarak uluslararası arenada büyük bir sermaye sahibi oldukları için her zaman fırsatları değerlendirdiklerini dile getirdi.
‘PORTFÖYÜMÜZ DENGELİ’
Portföylerinin hep dengeli olduğunu ve bu şekilde devam etmek istediklerini belirten Ayhan konuyla ilgili şunları söyledi: “%50 oto, %50 oto dışı gidiyor. Oto sigortaları kendi içinde yarı trafik, yarı kasko olarak dengeli dağılıyor. Zaten önemli olan portföyün dengeli ve istikrarlı olması. Acentelerimiz de bu açıdan çok memnunlar.”
Çizdikleri yolda istikrarın çok önemli olduğunun altını çizen Ayhan, hep aynı çizgide yollarına devam etmek istediklerini de sözlerine ekledi.
‘ACENTE SAYIMIZI STABİL TUTMAK İSTİYORUZ’
Ayhan, “Personelimiz ve acente sayımızda istikrarlı ve uzun vadeli güvene dayalı ilişki kurmayı önemsiyoruz. Daha istikrarlı hareket ettiğimiz için daha yavaş ve emin adımlarla ilerliyoruz. Şu andaki acente sayımız ise 500” şeklinde konuştu.
‘HAYAT VE FİNANSAL SİGORTALAR POPÜLER OLACAK’
Mine Ayhan önümüzdeki süreçte popülerliği artacak branşlar konusunda ise şu tahminlerde bulundu: “Önümüzdeki yıl, hayat branşının çok popüler olacağını, finansal sigortaların ise daha fazla gündeme geleceğini düşünüyorum. Trafik konusundaysa ümitliyim, bence biz sektör olarak artık bu sorunu çözdük.”
‘AVRUPA’DAKİ GİBİ PRİM ÖDEMELİ’
Vatandaşların Avrupa Birliği kriterlerine göre tazminat almak istediklerini belirten Ayhan, primlerin de ona göre ödenmesi gerektiğini söyledi. Ayhan şunları ekledi: “Vatandaşlarımız destekten yoksun kalma tazminatını Avrupa kriterlerine göre almak istiyor. O zaman primin de ona göre alınması lazım. Ama vatandaşlarımız AB kriterlerine göre prim ödemek istemiyor. Bu durumda arada büyük bir uçurum var. Bu boşluğu ise sigorta şirketleri finanse ediyor.”