SFS ile Sigortacılıkta Dijital Dönüşüm  

Sigorta ve Bireysel Emeklilik Zirvesi, 15 Mart 2016 tarihinde gerçekleştirildi. Etkinlikte, Oracle teknolojileriyle gerçekleştirilen başarılı projeler açıklandı, deneyimlerin paylaşıldığı bir ortamda yeni projeler için yeni fikirler üretildi.
Gerçekleştirilen konferansta SFS iNet Birim Müdürü Atilla Munlu, ‘Sigortacılıkta Dijital Rota’ konusuna değindi. Sigorta sektöründe dijital dönüşümün yoğun şekilde görüldüğünü söyleyen Munlu, dijital dönüşümde SFS’nin sigorta şirketleri, sigorta aracı kurumlarına (acente, broker ve alternatif satış kanalları) katkısının neler olduğuna değindi. SFS’nin geliştirmiş olduğu ürünlerden bahseden Munlu, “SFS olarak, değişen teknolojik trendleri yakından takip ediyor ve dijital dönüşüm sürecinde müşterilerimize bu çerçevede değer kazandırıyoruz” dedi.

SFS Dijİtal Sigortacılık Ürün Ailesi
• iNet Sales  (Sigorta Şirketleri için Yenilikçi Sigorta Satış Yönetim Portalı,  B2B & B2C),
• iNet InsurRate (Aracı Kurumlar  ve Alternatif Satış Kanalları için Yenilikçi Sigorta Satış Yönetim Portalı,  B2B & B2C)
• iNet Social  (Facebook Sigorta Şubesi & Whatsapp Sigorta Sorgulama ve Bilgilendirme Asistanı)
• iNet Mobile  (Dijital Sigortacılık Portali – IOS, Android ve Windows Platformları Destekli)
iNet Sales ve  iNet InsurRate
Akıllı mobil cihazlar dahil  her türlü platform üzerinde çalışan, Bulut Bilişim Teknolojisinde geliştirilmiş uçtan uca çözüm sunan yenilikçi dnline sigorta satış uygulamalarıdır.
Sigorta şirketleri ve sigorta aracı kurumlarının tüm satış kanallarına (acente, broker, banka ve alternatif satış kanalları) sunabileceği ve ana (core) sigortacılık sistemleri ile entegre çalışan,  gerçek zamanlı ve ürün alternatifli karşılaştırmalı teklif almasını, aldığı teklifin poliçeye dönüşmesini sağlayan online satış platformudur. Online teklif alma ve poliçeleştirme işlemlerinin yanı sıra poliçe yenilemeleri, çapraz satış, kampanya yönetimi ve hedef takibi yapılmasına imkan verir. Gelişmiş raporlama ve dashboard özelliği sayesinde performans ve verimliliği ölçebilme yeteneğine sahip olabilirsiniz.

Hedef Kitle
• Sigorta Şirketi
• Sigorta Şirketi Satış Kanalları
• Sigorta Aracı Kurumları
• Acente
• Broker
• Banka
• Alternatif Satış Kanalları
• Elektronik Marketler
• Seyahat Acenteleri
• Havayolu, Denizyolu,
Karayolu Şirketleri
• Otomativ Satış Bayileri vb.
iNet Sales  ve iNet InsurRate ürünlerimizde müşterilerimizle başarıyla hayata geçirdiğimiz ve devam eden projelerimiz ile ürünlerimizi her geçen gün daha da geliştirmekteyiz. Örneğin bir müşterimizle yaklaşık bir yıl önce tamamladığımız projemizde bugün günde 15 bin teklif alabilen bir sistem oluşturduk. Bu sistemden bugüne kadar toplam bir buçuk milyon teklif aldı.

iNet Social
Sosyal Medya Sigortacılığı
(B2B & B2C)
Tüm sosyal medya platformları üzerinde çalışan, “Online Sigorta Satış ve Online Anket“ uygulamasıdır.
Sigortacılık Macro Uyulaması (Online Sigorta Satış Platformu) sayesinde;
• Tekliflendirme
• Poliçe Takibi
• Ödeme İşlemleri
• Borç Sorgulama
• Bilgi Güncelleme
• Bilgilendirme
• Yenileme,
• Hasar Durumu,
• Özel Gün Kutlamaları,

• Hasar Eksik Evrak,
• Eksper Atama yapılabiliyor.
Sigortacılık Micro Uygulaması (Online Anket Platformu ) sayesinde;
• Müşteri  ve/veya Hedef Müşteri Data Toplama
• Müşteri Memnuniyeti Ölçme
• Sigorta Sektörü İhtiyaç Analizi
• Rakip Analizi yapılabiliyor.
Facebook üzerinde geliştirdiğimiz dijital sigortacılık uygulamasıyla, sektörde bir ilke imza attık. Mobil ve tablet cihazlar büyük bir hızla yaygınlaşırken, bunları ihmal etmek geleceğe sırt çevirmek anlamına gelecek. Benzer şekilde sigorta şirketleri sosyal medyayı daha çok ciddiye alıyor. Göreceli olarak daha az maliyetli bir pazarlama aracıyla dijital teknolojilere daha fazla ayak uyduran şüpheci genç tüketicileri etkilemek ve müşteri olarak kazanmak için bir yöntem olarak değerlendiriyorlar. Sigorta şirketleri ve aracı kurumların mobil ve sosyal medyayı benimsemesi gerekiyor. Bu bağlamda SFS olarak değişen tüketici alışkanlıkları için iNet Social (Sigorta Şirketleri , Aracı Kurumlar  ve Alternatif Satış Kanalları için) ürününü geliştirerek sigorta sektöründe bir ilke imza attıklarını belirten Munlu, sözlerine şöyle devam etti: “Sosyal medya sayesinde erişilebilirlik, dinamizm, etkileşim, anlaşılabilirlik, verimlilik, marka farkındalığı, çift yönlü iletişim sağlanabilir diyerek devam etti. Sigorta şirketleri dijital olgunluk açısından şu an yeterli olmadıklarını ve bu konuda bir aksiyon almaları gerektiğinin bilincindedirler ve dijital dönüşüme inanıyorlar. Ancak mevcut yatırım seviyesi ve uygulama hızı arzulanan seviyede değil. Hızlı bir dijital dönüşümün yaşandığı çağımızda şirketlerin yapması gereken değişim karşısında hızlı aksiyonlar almak.”

Yorum yazın