Ray Sigorta CEO’su Koray Erdoğan geçirdikleri dört dörtlük yılı ve başarılarının sırrını anlattı

 Ray Sigorta CEO’su Koray Erdoğan geçirdikleri dört dörtlük yılı ve başarılarının sırrını anlattı

Ray Sigorta’nın sürdürülebilir büyümesinde çalışan mutluluğu ve müşteri memnuniyetinin en önemli iki etken olduğunu söyleyen Ray Sigorta CEO’su Koray Erdoğan, “2019 yılında Great Place to Work sertifikalı bir işyeri olduk, 2020 yılında da Türkiye’nin En İyi İşverenleri listesine girdik. Mutlu çalışanın finansal anlamda çok başarılı bir şirketi yarattığı gibi, mutlu müşterinin de finansal sonuçlarda ve sürdürülebilir başarıda çok önem taşıdığını gördüm” dedi.

Ray Sigorta CEO’su Koray Erdoğan, Ray Sigorta’nın üretimini ve acente sayısını artırdığı, bunu yaparken müşteri ve çalışan memnuniyetinde de büyük başarılara imza attığı 2020 performanslarını 5N1S’de özel olarak değerlendirdi.

2020 yılında insanların çalışma şekillerini, yaşam tarzlarını derinden etkileyen bir kriz ile karşı karşıya kaldığımızı söyleyen Erdoğan, “Bu süreçte en önemli kısım uzaktan çalışmaydı. Uzaktan çalışma şu açıdan çok önemli: sadece mekânsal bir değişim değildi, insanların yaklaşımlarını, işe bakışlarını, günlük rutinlerini çok derinden etkiledi. Bu durumun orta ve uzun vadede kurum kültürleri üzerinde çok büyük etkisi olacağını düşünüyorum” dedi.

2020 yılında salgının yarattığı zorlu koşullara rağmen hasar ve ekspertiz sürecinde aksama yaşanmadan hızlı aksiyonlar alınması sigorta sektörünün başarısını ortaya koydu. Tüketiciler nezdinde sigorta şirketlerinin 2020’de iyi bir sınav verdiğini aktaran Erdoğan, “Özellikle COVID-19’un teminat kapsamına alınması çok önemliydi. Dönem içerisinde yaşadığımız önemli hasarlarda sektörün çok hızlı hareket etmesi önemli bir sınavdı. Ray Sigorta olarak acentelere destek kampanyasını başlatan ilk şirketiz. İyi bir yıl geçirdiğimiz için acentelerimize 3 milyon lira ek ödeme yaptık, 294 acentemiz bundan faydalandı” diye konuştu.

‘BAŞARILI ŞİRKETİN SIRRI MUTLU ÇALIŞAN’

Ray Sigorta’nın 2020’de %37 büyüdüğüne dikkat çeken Erdoğan, “Büyümenin detayına bakmak gerekiyor. Biz trafik ile büyümedik. Oto dışı branşlar ile büyüdük, 2020 yıl sonunda toplam portföy içerisindeki payı %57’ye yükseldi. Bu büyüme rakamını 4 yıldır üst üste yapıyoruz” şeklinde konuştu.

Ray Sigorta’nın sürdürülebilir büyümesi ile ilgili de açıklamalarda bulunan Koray Erdoğan şunları söyledi: “Çalışanı merkeze koyduk. Onları dinledik, ihtiyaçlarına cevap vermeye çalıştık. Müşteri deneyimi de bizim için her zaman öncelikli konu oldu. Şirket olarak en önemli farkımız ulaşılabilir olmamız, acentelerimiz için 7/24 ulaşılabilir durumdayız. Bu tutarlılık ve istikrar Ray Sigorta’ya başarıyı getirdi. 2019 yılında Great Place to Work sertifikalı bir işyeri olduk, 2020 yılında da Türkiye’nin En İyi İşverenleri listesine girdik. Mutlu çalışanın finansal anlamda çok başarılı bir şirketi yarattığı gibi, mutlu müşterinin de finansal sonuçlarda ve sürdürülebilir başarıda çok önem taşıdığını gördüm.”

İlginizi Çekebilir