Ray Sigorta 2014 yazını kampanyalarla karşıladı
Ray Sigorta nisan, mayıs ve haziran aylarında düzenlediği kampanyalarıyla sektörde adından söz ettirmeye devam ediyor. Ray Sigorta’nın yaz aylarını hem sigortalılarına ve hem de dağıtım kanalına pek çok avantaj sağlayan kampanyalarla karşıladığını dile getiren Pazarlama Direktörü Feridun Art, şirketin kampanya çalışmalarıyla ilgili şu bilgileri verdi: “Ray Sigorta olarak hem nihai tüketicilerin hem de dağıtım kanalımızın ihtiyaçlarını göz önüne alarak kampanya çalışmalarımızı kurguluyoruz. Bu doğrultuda markamıza bağlılığı yüksek Ray Plus Loyatly programımıza dahil olan sigortalılarımıza nisan ayı içerisinde konut, kasko, ferdi kaza ve sağlık ürünlerimizde özel indirimler sağlayan kampanyamızı gerçekleştirdik. Mayıs ayında ise Anneler Günü’ne özel olarak 20 yaş ve üzerindeki tüm kadın müşterilerimize bireysel ürünlerde indirimler sağladık, bugünün ve yarının annelerini Ray Sigorta güvencesine aldık. Yaz kampanyalarımıza haziran ayında da devam ederek Babalar Günü’ne özel 25 yaş ve üzeri erkekler için kasko, sağlık, konut ve ferdi kaza ürünlerimizde özel indirimler sağlayan kampanyamızı hayata geçirdik.”
KOMBİ / KLİMA BAKIM HİZMETİ
Ray Sigorta’nın nihai tüketiciye yönelik bu kampanyalarına ek olarak mayıs itibarıyla başladığı kombi/klima bakım hizmeti ile özellikle dağıtım kanalı bazında memnuniyet sağladıklarını vurgulayan Art şunları söyledi: “ Ray Sigorta’nın pazarlama stratejileri doğrultusunda dağıtım kanalımızı özellikle motor dışı ürünlerde desteklemeyi sürdürüyoruz. Bu doğrultuda 1 Mayıs’tan itibaren konut poliçesi yaptıran tüm sigortalılarımıza yılda 1 kez kombi ve klima bakım hizmetini ücretsiz olarak veriyoruz. Tüketicilerin evlerinde mutlaka ihtiyaç duydukları bir hizmet olan kombi/klima bakım hizmetini sigortalılarımıza ücretsiz olarak sağlayarak önemli bir avantaj sunuyoruz ve hizmet verdiğimiz il sayısını artırmaya devam ediyoruz.”
‘SİGORTA ALIRKEN BİR BİLENE DANIŞMAK’
Sigorta sektöründe son yıllarda gelişen trendler doğrultusunda dijital iletişim kanalının son derece önem kazandığını ifade eden Art, “Sigorta; satışı en zor ürünlerden biridir, gelişen teknolojiye rağmen, hala sigorta satın alırken tüketicinin yaygın refleksi ‘bir bilene danışmak’ şeklindedir. Sigorta, tüm e-ticaret gelişimine rağmen hala aracılar vasıtasıyla satılan bir üründür. Kısa ve orta vadede bu sürecin fazla değişeceğini düşünmüyorum. Tabii ki, internet üzerinden sigorta satışı gelişecektir, ama bunun toplam satışlar içerisindeki payı çok büyük olamayacaktır” diye konuştu.
“Dijital dünyadaki gelişmelerin en önemli yansımasının hizmet alanında olacağını öngörüyorum” diyen Art şu değerlendirmeyi yaptı: “Sigortalılarınıza sunduğunuz hizmetlerin gelişen dijital platformlara göre uyarlanması en önemli nokta olacaktır. Yani sigortalılarınız, dağıtım kanalınız size tüm platformlardan kolay, hızlı ve güvenilir biçimde ulaşabilmelidir. Sigorta şirketlerinin tüm hizmet, ürün ve satış ağlarını gelişen trendler doğrultusunda kurgulaması gerekiyor. Pazarlama alanında yapılması gerekenlerin en başında güçlü bir iletişim ağı oluşturmak yer alıyor. Sigorta pastasını büyütmenin ve geliştirmenin en önemli yolu, satış sonrasında sigortalılarınızın yanında olmanızdır. Böylece sigortalı havuzunun gelişimi sağlanabilir. Sigortalılarınızın ve dağıtım kanalının ihtiyacı olduğu her anda yanında olmanız, şeffaf iletişim kurmanız ve bağlılığını artırmanız pazarlama alanında yapılması gereken en önemli noktalardır.”