NN Hayat ve Emeklilik acenteleriyle buluştu

Acente kanalında bireysel emeklilik ve hayat sigortası aracılığı yapan en büyük şirketlerden biri olan NN Hayat ve Emeklilik, 1-8 Ekim tarihleri arasında İstanbul, Ankara, İzmir, Adana ve Bursa’da gerçekleştirdiği roadshow toplantılarında 250 acente yetkilisi ve çalışanına seslendi.

Toplantılarda; şirketin acente kanalındaki stratejisi, yılın son çeyreğine ilişkin hedefleri, yeni ürünler, müşteri odaklı projeler ile bilgi teknolojileri ve çağrı merkezinde yürütülen çalışmalar hakkında bilgi verildi. Toplantıların odağında olan diğer önemli başlıklar da NN Akademi, Satış Portalı ve Acente Yardım Masası başta olmak üzere şirketin son dönemde hayata geçirdiği platformlar oldu.

Toplantılarda, NN Hayat ve Emeklilik Satış Kanalından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Alper Erdinç, Eğitim Müdürü Bilge Karadağ ile Kurumsal İletişim ve Müşteri Deneyimi Müdürü Beste Yıldız, acentelere seslendi.

NN Hayat ve Emeklik Satış Kanalından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Alper Erdinç, acente kanalında bireysel emeklilik ve hayat sigortası aracılığı yapan en büyük şirketlerden biri olduklarını vurguladığı konuşmasında şunları aktardı: “2003 yılından beri acente kanalıyla çalışmaya gönül vermiş bir şirketiz. Şubat 2015’te gerçekleştirdiğimiz marka dönüşümüyle birlikte acente kanalında büyüme hedefimizi hızlandırdık. Acentelerle uzun vadeli iş ortaklığı yapmak en önemli hedeflerimizden biri… Önümüzdeki dönemde mevcut aktif acenteleri bünyemize katmayı ve kendi acentelerimizi yetiştirdiğimiz programlar yürütmeyi hedefliyoruz. Bireysel emekliliğin yanı sıra hayat sigortasına da odaklandığımız bu dönemde acentelerimizin farkındalığını artırmak ve bu alanda aktif çalışabilmeleri için büyük destek veriyoruz.”

Acenteler için yürüttükleri projeler hakkında bilgi veren Erdinç sözlerine şöyle devam etti: “Acentelere destek vermek amacıyla ‘Acente Yardım Masası’ isimli bir yapı kurduk. Eylül itibarıyla hayata geçen bu hat sayesinde, acenteler istediği zaman kendilerine destek verebilecek departmanlara ulaşabiliyorlar. Yine acentelerin, hem hayat sigortası hem de bireysel emeklilik tarafında bütün işlemleri kolaylıkla yapabildikleri ‘Satış Portalı’ dediğimiz bir ara yüzümüz vardı. Bu platformu, şimdi günün ihtiyaçlarına göre yeniliyoruz. Yeni raporlamalar ve videolu eğitimlerle zenginleştirdiğimiz altyapımızı bu yıl içinde acentelerin kullanımına sunacağız.”

NN Hayat ve Emeklilik Eğitim Müdürü Bilge Karadağ ise “NN Hayat ve Emeklilik olarak iş ortaklarımıza sunduğumuz en büyük değerlerimizden biri eğitim faaliyetlerimizdir. Acentelerimizi ve onların çalışanlarını önemsiyoruz ve onlara yatırım yapmaya devam ediyoruz.

2015 yılının ilk 9 ayında; 773 acente çalışanına, 11 farklı alanda, toplam 7.961 saat eğitim verdik ve acente kanalında aracılık sınav başarısını %77’ye çıkarttık. Eğitim Departmanı olarak yeni dönemde mevcut faaliyetlerimizi NN Akademi bünyesine taşıyarak daha kurumsal bir şekilde faaliyetlerimize devam edeceğiz.

NN Akademi ile acente kanalı özelinde hazırladığımız eğitim müfredatı ve özel projelerle hem iş ortaklarımıza hem de sigorta ve emeklilik sektörüne nitelikli ve yetkin profesyoneller kazandırmayı hedefliyoruz” dedi.

NN Hayat ve Emeklilik Kurumsal İletişim ve Müşteri Deneyimi Müdürü Beste Yıldız ise müşteri iletişim stratejilerini nasıl şekillendirdiklerinden ve müşterilerine sundukları katma değerli hizmetlerden bahsetti. Beste Yıldız sözlerine şöyle devam etti: “NN Hayat ve Emeklilik olarak üç ana stratejimizden biri müşterilerimizle uzun süreli ilişkiler kurmak. Bunun için de müşterilerimizle sürekli olarak iletişim halinde olmaya, onların ihtiyaçlarına ve beklentilerine yönelik satış sonrası hizmetler geliştirmeye odaklanıyoruz.

Müşterilerimizin 7/24 hizmet alabildikleri ve işlemlerini kendilerinin gerçekleştirebildikleri İnternet Şubemiz, Mobil Şubemiz, Sesli Yanıt Sistemimiz, fon bilgilendirme ve danışmanlık hizmetlerimizle müşterilerimize “Önce Sen” diyoruz.”

Yorum yazın