MAPFRE Sigorta ‘Mavi İncileri’yle Güney Fransa’yı gezdi
Acenteleri, çalışanları ve sigortalılarıyla bir aile olan MAPFRE Sigorta, bu birlikteliği bir hazine olarak görüyor ve acentelerinin şirkete olan katkılarını önemsiyor. Sayıları 2 bin 600’e ulaşan acentelerinin her birinin kendine özgü bir portföy yapısı olduğunun ve bu yapıya göre yönetilmesi gerektiğinin bilincinde olan MAPFRE Sigorta, acenteleri için bir segmentasyon projesi hazırladı. Bu kapsamda MAPFRE Sigorta Okyanus Kulübü adı verilen projede acenteler önceden belirlenen kriterlere göre Beyaz İnci, Mavi İnci ve Siyah İnci olarak 3 farklı gruba ayrılıyor, kulüp bünyesine giren her acente kendi segmentine göre MAPFRE Sigorta’nın sunduğu sürpriz ve ayrıcalıklardan faydalanmaya hak kazanıyor. İşte bu ayrıcalıklardan biri olan Güney Fransa seyahati 28 Eylül – 2 Ekim 2016 tarihleri arasında gerçekleşti. Geziye, seyahate hak kazanan İncilerin yanı sıra MAPFRE Sigorta Genel Müdürü Alfredo Muñoz, Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı İlker Sırtıkırmızı ve Bölge Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Ergun Ulusoy katıldı. Tur kapsamında Nice, Cannes, St. Tropez ve Monte Carlo şehirleri gezildi.
‘OKYANUS KULÜBÜ ÖNEMLİ BİR PROJE’
Gerçekleşen geziyle ilgili bir değerlendirme yapan MAPFRE Sigorta Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı İlker Sırtıkırmızı şunları söyledi: “Bu yıl mart ayında MAPFRE Sigorta Okyanus Kulübü Siyah İncileri ile yaptığımız Amerika gezisinden sonra şimdi de seyahate hak kazanan İncilerimizle Güney Fransa’yı gezdik. Bu tip gezilerin acentelerimiz ile şirketimizin daha yakın ilişkiler kurmasında çok önemli bir yer tuttuğunu düşünüyorum. Bundan böyle de Okyanus Kulübü acentelerimize sürprizlerimiz devam edecek. Okyanus Kulübü bizim çok önem verdiğimiz bir proje ve bu kulüp acentelerimizi doğru şekilde anlayıp onlara en uygun şekilde yaklaşmamız konusunda bize çok büyük fayda sağlıyor, sağlayacak. Hedefimiz MAPFRE Sigorta Okyanus Kulübü’ne daha fazla acentemizin katılmasını sağlayarak acentelerimizle beraber büyüyebilmek.”