“Acentelere destek programına tam hız devam”
AIG Sigorta acentelerine verdiği desteği 2017 yılında da sürdürecek. Segmentasyon ve Kazananlar Kulübü 2017 yılında devreye girecek, 2012 yılında hayata geçirilen Eğitim Akademisi de yenilenerek devam edecek. Konuyla ilgili bir değerlendirme yapan AIG Sigorta Acente, Satış ve Koordinasyon Müdürü Ali Ensari, “Dağıtım kanalları sadece satış performansına göre değil, marka temsil gücü, portföy dengesi gibi değerlerin de göz ardı edilmeyeceği bir kurgu ile yönetilecek. Stratejik iş ortaklığı olarak tanımladığımız bu programlar dağıtım kanalları ile şirketin entegrasyonu için de önem taşıyor. Acentelerimiz her daim ayrıcalıklıdır” dedi.
Yeni ve yenilenen programların; Segmentasyon, Kazananlar Kulübü ve Eğitim Akademisi olduğunu söyleyen Ensari’nin programlarla ilgili açıklaması şöyle:
DAĞITIM KANALLARI İÇİN ‘SEGMENTASYON’
Tüm dağıtım kanalları için segmentlerin belirleneceği “Kanal Segmentasyonu”nun 2017 yılında hayata geçirileceğini belirten Ensari, “Buna göre kanallar Platinum Plus, Gold Plus, Silver Plus ve Classic Plus olmak üzere dört ana segmentin yanı sıra Platinum, Gold, Silver ve Classic olarak da dört alt kategoride değerlendirilecek. Segmentasyon kanal yönetiminin verimliliğini artırmada belirleyici olacak” diye konuştu.
ACENTELERE ÖZEL ‘KAZANANLAR KULÜBÜ’
2017 yılında kampanya yönetiminin Kazananlar Kulübü üzerinden izleneceğini belirten Ensari, “Acentelere yönelik hazırlanan Sadakat Programı 2017 yılında yenilenerek devam edecek. Program için hazırlanmış bir mikro web sitesi üzerinden acenteler kendilerine sunulan fırsatları ücretsiz kullanabildikleri gibi biriktirdikleri puanlarla online katalogdan birbirinden güzel hediyelere sahip olabilecekler. Bununla birlikte 2017 yılında kampanya yönetimi de Kazananlar Kulübü üzerinden izlenecek” dedi.
EĞİTİM AKADEMİSİ DEVAM EDECEK
Kurum kültürü ve ürün bilgisi için “Eğitim Akademisi”nin süreceğini belirten Ensari şunları söyledi: “2012 yılı son çeyreğinde yaşam bulan Eğitim Akademisi geride 5 yılı bırakmanın gururunu taşıyor. Bu süre içinde 2.000’den fazla kişiye 110 günden fazla, Kişisel Gelişim, Sektör Bilgisi ve Ürün Eğitimleri sunan akademi sınıf içi eğitimlerde İstanbul Bilgi Üniversitesi ile e-eğitim ve v-eğitim için de 12 Yapım Danışmanlık Şirketiyle işbirliği yapıyor.
Sektörde bir ilk olan Akademi sürekli yenilendi ve gelişti. Başlangıç noktası olarak sadece acenteler hedef kitle olarak belirlenmişken sürece şirket çalışanları ve brokerler de dahil oldu.”