Groupama, 2015 yılında acente memnuniyetini artırdı
Acente memnuniyetine önem veren Groupama, bu yıl GFK araştırma şirketinin gerçekleştirdiği anket sonucunda acentelerinin memnuniyet oranında geçen yıla göre yüzde 3 arttırarak yüzde 84’lük bir memnuniyet oranı elde etti.
Bu araştırma sayesinde Groupama, acentelerinin, sağlanan hizmetten duyduğu memnuniyeti ölçerek onları Groupama’ya bağlayan ana faktörleri tespit etmiş oldu. 27 Mart-10 Nisan tarihleri arasında 1706 kişinin katılımıyla yapılan anket kapsamında genel memnuniyet, performans değerlendirilmesi ve bağlılık analizleri ölçümlendi.
Genel memnuniyet anketinde geçen yıla oranla yükselen bir grafik sergileyen Groupama, 2015’de, ürün ve hizmetler ile ilgili genel değerlendirmede de performans artışı sağlayarak yüksek memnuniyet oranı yakaladı. Acentelerin Groupama’yı tanıdıklara tavsiye etmesinde ve Groupama ile çalışmaya devam etme eğiliminde de genel memnuniyete paralel olarak Bursa, Trabzon, Adana, İzmir ve Samsun bölgeleri yüksek skorlar ile öne çıktı.
GROUPAMA, HEM KURUM İMAJINDA HEM DE MARKA BİLİNİLİRLİĞİNDE YÜKSELİŞTE
Son 2 yıl içerisinde Groupama’nın acenteler tarafından kurum imajının değerlendirmesinde 7 puan artış sağlanarak, bu oran 2015 yılı itibarıyla yüzde 88’e yükseldi. Bu da acentelerin Groupama’yı sektörde bilinen ve finansal açıdan güçlü bir şirket olarak gördüğünü gösteriyor.
Groupama, Türkiye’de marka algısı ve bilinirliğini arttırmak amacıyla ‘Kafana Takma Sigortan Groupama’ ile 2014 yılında bir reklam kampanyası başlatmıştı. Nielsen Türkiye araştırma şirketinin Mart 2014 tarihli araştırması sonucunda Groupama bu kampanya sayesinde geçen altı aylık sürede marka bilinirliğini yüzde 300 oranında arttırdı.