Generali’den sigortacılığın kolay hali: ‘KOLAYLA’ mobil uygulaması
Müşterilerinin hayatlarını kolaylaştırmak için tasarladığı inovatif sigorta çözümleri ile “Sigortanın Kolay Hali” olmaya devam eden Generali, müşteri merkezli yeni yapısı ve sunduğu farklı hizmet anlayışı ile fark yaratıyor. Teknolojik alt yapısı ve sunduğu ayrıcalıklı hizmeti ile “Kolayla”, Generali müşterilerinin cep telefonları üzerinden hasar bildirimi yapmalarını ve kişisel sigorta danışmanlarından 7/24 her yerde yol yardım hizmeti almalarını sağlayan benzersiz bir mobil sigortacılık uygulaması olma özelliği taşıyor.
İHTİYAÇ ANINDA TEK BİR TUŞLA GELEN YARDIM
Çoğu sürücü yolda başına bir şey geldiğinde kimi arayacağını ve hasar talebinde bulunmak için ne yapması gerektiğini bilmeden günlük sorunlarla mücadele ediyor. Bu nedenle hasar anı sürücülerin kabusu haline dönüşüyor. Müşterilerini merkeze alan ve ihtiyaçlarına uygun akıllı sigorta çözümleri sunmayı amaçlayan Generali, bu durumu fark edip hasar sonrası hizmet süreçlerine yeni bir anlayış getiren 7/24 her yerde müşterilerinin yanında olan ileri teknoloji mobil uygulaması “Kolayla”yı geliştirdi.
“Kolayla” mobil uygulaması, Generali’nin diğer hizmetleri ve ürünleri gibi müşterilerin Kişisel Sigorta Danışmanlarına, tek bir tuşla ihtiyaçları olan her an ve her yerde telefon görüşmesi ya da görüntülü arama yoluyla ulaşmasını sağlayarak hızlı, kolay ve kişiye özel tasarlanmış sigorta hizmeti sunuyor. Müşteriler ihtiyaç anında strese girmeden “Kolayla” butonuna basıyor, gerisini kişisel sigorta danışmanları onlar için hallediyor.
‘AMACIMIZ MÜŞTERİLERİMİZİN HAYATINI KOLAYLAŞTIRMAK’
Generali’nin yeni mobil uygulaması Kolayla’nın sektörde benzersiz olduğunu vurgulayan Generali Sigorta Stratejik Planlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Petar Dobric: “Generali Group’tan aldığımız güçle müşterilerimize hayatlarını kolaylaştıran yeni mobil uygulamamız Kolayla’yı tanıtmaktan gurur duyuyoruz. Türkiye’de ‘Kolay Sigortacılık’ kavramı ile yol alan Generali olarak müşterilerimizi önemsiyor, onlara hayatlarını kolaylaştıran inovatif ürün ve hizmetler sunmaya devam ediyoruz” dedi.
Dobric sözlerine şu şekilde devam etti: “Kolayla ile yolda başlarına gelebilecek her türlü durumda sürücülere destek olarak hayatlarını kolaylaştırmak önceliğimiz. Sigortalılarımıza Kolayla ile her an ve her yerde yardım sağladığımız gibi aynı zamanda güncel hava durumu takip olanağı, Anında Hasar Bildirim Asistanı, güvenli sürüş ve eş zamanlı rota seçimli trafik yoğunluğu ve güncel kampanya bilgilerini ücretsiz olarak sunuyoruz. Böylece sigortalılarımıza sadece satış anında kolaylık sağlamak değil, aynı zamanda satış sonrası da zor durumlarda hayatlarını kolaylaştırmayı amaçladığımızı gösteriyoruz. Bu yaklaşım ile sigorta sektörünün yenilikte öncü ve güvenilir sigorta şirketi olma hedefimizi sürdürüyor, çalışmalarımızın sektörde organik ve sağlıklı büyüme hedefimize ulaştıracağına inanıyoruz.”
KOLAYLA’YI KULLANMAYA NASIL BAŞLAYACAKSINIZ?
Kolayla mobil uygulamasından yararlanmak için yapılması gerekenler çok basit. Müşterilerin tek yapması gereken; Google Play Store ya da Apple Store üzerinden uygulamayı “Kolayla” adıyla aratıp cep telefonlarına indirerek TC. kimlik numaraları ile giriş yapmak. Giriş yaptıktan sonra müşteriler Kolayla’nın fırsatlarından yararlanmaya başlayabilirler. Generali ürünlerini satın alan herkes uygulamanın sağladığı tüm acil yardım hizmetlerinden faydalanabilirken, Generali müşterisi olmayanlar da uygulamayı ücretsiz indirebilir ve bazı mobil hizmetlerden faydalanabilirler.