Generali Sigorta için 2016 acentelerle atılım yılı olacak
Generali Sigorta Genel Müdürü Mine Ayhan: Acentelerimize özel ‘Portal Projesi’
”Generali’nin Geleceği Acentelerin Geleceği” sloganı doğrultusunda 2014 yılında başlattığı Acente Modernizasyon Projesi ile 2015 yılında acenteleri için çeşitli projeler üreten Generali Sigorta, 2016 yılı için de önceliklerini belirledi. Generali Sigorta Genel Müdürü Mine Ayhan, konu ile ilgili olarak yaptığı açıklamada “Acentelerimize yaptığımız teknoloji yatırımları ile onları geleceğe hazırlamaya özen gösteriyoruz. Yeni yılda ‘Portal Projesi’ ile acentelerimizin hayatlarını kolaylaştırarak onlara zaman kazandırmak adına iş süreçlerindeki bazı operasyonları arındırmayı hedefliyoruz” ifadelerine yer verdi. Acentelerinin eğitimine önem verdiklerine de değinen Ayhan, Generali Sigorta’nın 2016 yılında da çeşitli temalarla acentelerini eğitim programlarına dahil etmeye devam edeceğini belirtti.
Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Erkan Aydoğan: Yenileme programı ile Generali Sigorta acentelerinin işi daha da kolay
2015 yılı süresince acenteleri için geliştirdikleri özel kampanya ve etkinliklerle hem onların gelirlerini artırmayı hem de hayatın stresinden uzaklaştırmayı hedeflediklerini söyleyen Generali Sigorta Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Erkan Aydoğan, Generali Sigorta içerisinde acentelere dönük yeni bir yapılanmaya gittikleri müjdesini verdi. Mesai saatleri dışında acentelere hizmet veren bir birim oluşturdukları bilgisini paylaşan Aydoğan, “Yenileme programımızla acentelerimize kolay ve hızlı poliçe düzenleme imkânı sağladık. Portal projemizle acentelerimizin işlerini daha kolay ve modern bir şekilde yönetmelerine olanak tanıyacağız. Hep vurguladığımız üzere hedefimiz acentelerimizi teknolojiyi esas alarak sigortacılık çözümleri sunduğumuz sektörümüzde onları geleceğe hazırlamak ve birlikte büyümek” şeklinde konuştu.