Bizler…

-SİGORTANIN lüks değil, ihtiyaç olması
(KÖTÜ GÜN DOSTUYUZ)
– Sigortacılık mesleğinin itibarının herkes tarafından kabul edilmesi (ONURLU BİR İŞ YAPIYORUZ)
-Herkesin zorunlu poliçelerini aksatmadan yaptırması (ZORUNLU OLDUĞU İÇİN DEĞİL, İHTİYAÇ OLDUĞU İÇİN SATIN ALIYORUZ)
-Rekabetin etik kurallar çerçevesinde yapılması
(RAKİBİN OLMADIĞI YERDE TÜKETİCİ KAYBEDER)
-Dijitalleşmenin yapıcı bir şekilde sektöre uyarlanması (ADAPTASYON YÜZYILIN EN BÜYÜK RİSKİ )
-Güven unsurunun mesleğimizin ayrılmaz parçası olduğunun hücrelerimizde hissedilmesi (GÜVEN SATIP RİSK ALIYORUZ)
– Sigortanın satılan değil, alınan bir ürün olması
(SİGORTA BİR İHTİYAÇTIR)
– Sigortaya hizmet veren tüm tedarikçilerin tek regülasyon / kamu otoritesi altında yönetilmesi (DENETİM ESASTIR)
– Sigorta poliçelerinin herkes tarafından merakla okunması, anlaşılması (POLİÇE /SÖZLEŞME TARAFLARIN HAK VE YÜKÜMLÜLÜKLERİNİN YAZILI HALİDİR)
– Sigortacılığa zarar veren herkesin ve her şeyin sektörden uzaklaştırılması (HER PAYDAŞIN DOĞRU OLMASI ZARURİDİR)
– Kadın üst düzey yönetici sayısının artması
(KADIN ERKEK BERABER VAR’IZ VE BİRLİKTE TAM’IZ)
– Birlik ve beraberlik ile sigortalılara hizmet edilmesi (TEK SES)
– Basında tek ses ile mesleğimizin GÜVEN unsurunun kalın harflerle yazılması (ALGI YÖNETİMİ)
– Mesleki eğitimin özenle ve kariyer yolculuğu boyunca devam etmesi (YAŞAM BOYU EĞİTİM)
– Gerekli sermaye yeterliliği olmayan oyuncuların sektöre girişinin engellenmesi (FİNANSAL OLARAK GÜÇLÜ SEKTÖR)
– Sektördeki tüm oyuncuların sürekli olarak denetimi ve monitör edilmesi (İZLENMEYEN YERDEN YANLIŞ ÇOK ÇIKAR)
– Başarıların alkışlanması (MARİFET İLTİFATA TABİDİR)
– Gereksiz ve yıkıcı eleştirilerden uzak durulması
(DESTEK DEĞİLSEN YOLDAN ÇEKİL)
– Tazminatın gereksiz bürokrasiden uzak, zamanında ve adaletli ödemesinin yapılması (HASAR SİGORTACILIĞIN ÜRÜNÜDÜR)
– Sosyal medyada güven veren mesajlar ile tüketicinin sürekli olarak bilgilendirilmesi (DOĞRU BİLGİ KIYMETLİDİR)
– Dizi, film, sosyal medya ve reklamlarda SİGORTA’nın yer almasının sağlanması (KAMUYA ERİŞİM)
– İlkokul çağındaki çocuklara SİGORTA temel bilgisinin muhakkak verilmesinin sağlanması (GÜVEN ÇOCUK YAŞTA AŞILANIR)
– Mesleğimize her bir paydaşın sahip çıkması (BÜTÜNÜZ)
– Meselelerin çözümü ve İCRAAT’e yönelik mesai harcanmalı, gereksiz ve uzun toplantılara bir son verilmeli
(PRATİK OLMALIYIZ)
– Hasar maliyetlerimizi dikkatle kontrol altında tutarken, denetimde aşırılığa kaçmamamız, dengeyi sağlamamızı,
(AŞIRI İHTİYAT İHTİYATSIZLIKTIR)
– Sigortacılık mesleğini muhasır medeniyetler seviyesinde icra ettiğimizi her kesimin bilmesini (SİGORTACILIK GLOBAL BAZDA YAPILMALI)
– Geleceğe yatırım olarak, gençlere kariyerlerinde destek olunmasını (GENÇLERİMİZ, GELECEĞİMİZDİR)
– Sigorta suistimali yapanların muhakkak yargıya taşınmasını SUİSTİMALE GÖZ YUMAN, ONUN BİR PARÇASI OLUR)
– Sektöre hizmet veren STK’ların desteklenmesini
(DAHA DEMOKRATİK BİR ORTAM)
– Koltuk savaşlarının yerini rekaberliğe bırakmasını
(REKABETTE BERABERLİK)
– Kasko/Trafikten ibaret bir sektörmüşüz gibi davranılmamasını
(360 DERECE ve ÇEŞİTTE SİGORTACILIK)
– Yeni ürün, hizmet ve teknolojilere açık olunması
(VİZYON YENİ YOLLAR AÇAR ) “
istedik yıllarca hep birlikte, çok mu olmuşuz?
” İyi ki Sigortacıyım” diyenlerin çok olduğu bir “İyi ki Sigortalıyım” Dünya’sının yaratıldığı güzel günlere!

Yorum yazın