Axa’ya yine “Dünyanın En İyi Sigorta Markası” ödülü
Üst üste 8. kez Dünyanın En İyi Sigorta Markası seçilen Axa, marka değerini geçen sene olduğu gibi yine %14 artırarak 10,58 milyar dolara taşırken, dünya çapındaki tüm markaların değerlendirildiği En İyi 100 Marka listesinde de yerini 2 basamak daha yükselterek 46. sıraya geldi. Axa aynı zamanda bu sene Dünyanın En Büyük 3 Finans Kuruluşu içinde yer alarak başarısını katladı.
Interbrand’ten yapılan açıklamaya göre Axa’nın markasına yaptığı yatırım, işinin temelinde yer alarak, şirket kültüründen iş ortaklarına kadar herkese yayılmış ve şirketin sürdürülebilir büyümesinde çok önemli rol oynamaktadır. Interbrand En İyi Dünya Markaları sınıflandırması için markanın değeri; finansal performansı, markanın müşterileri etkilemedeki gücü, servis ve hizmet satın almada markanın rolü olmak üzere üç farklı kriterde değerlendirmektedir:
Axa Grup Müşterilerden Sorumlu Başkan ve Yönetim Kurulu Üyesi Véronique Weill konuyla ilgili yaptığı açıklamada şu sözlere yer verdi: “Üst üste 8 yıldır En İyi Sigorta Markası seçilmekten büyük bir gurur duyuyoruz. Bu başarı için, bize bir kez daha güvenen 103 milyon müşterimize teşekkürlerimi iletmek istiyorum. Ayrıca markanın başarısının en güçlü elçileri olan çalışanlarımıza ve dağıtım kanallarımıza içten teşekkürlerimi sunuyorum. Müşterilerimize olan bağlılığımız, daha iyi bir yaşama sahip olmak için onları güçlendirmeyi amaçlayan yeni stratejik vizyonumuzu açıkça gösteriyor. Axa markası, amacımızı, değerlerimizi ve kültürümüzü yansıtan en değerli varlığımızdır. Markamızın gücü 103 milyon müşterimiz için bir güven unsuru, çalışma arkadaşlarımız için gurur ve 130 bin dağıtım kanalımız için bir çekim kaynağıdır.”