ERGO Türkiye geleceğe yatırım yapıyor
ERGO Türkiye, 2016 yılı mevcut durumu değerlendirmek ve 2017 yılı hedeflerini paylaşmak amacıyla düzenlediği ‘ERGO Acenteler Toplantısı’nı ERGO’nun yıldız acenteleri ve ERGO Türkiye yönetim kadrosuyla birlikte HEPERGO konseptiyle gerçekleştirdi.
ERGO Türkiye CEO’su Theo Kokkalas, ulaştıkları başarıda emeği geçen iş ortaklarına teşekkür ederek başladığı konuşmasında şunları söyledi: “Türkiye’de öncelikli hedefimiz sürdürülebilir kârlı büyüyen ve önde gelen sigorta şirketlerinden biri olmak. Acentelerimizin en önemli satış kanalı olduğuna inandığımız için onlarla iş birliğimizi güçlendirmeye devam edeceğiz.”
Türkiye pazarına verilen öneme dikkat çeken Kokkalas şunları söyledi: “Munich Re’nin bünyesindeki ERGO Grubu yeni stratejisini ‘Fit, Dijital, Başarılı’ olarak belirledi. ERGO Grubu’nun ana hedeflerinden biri uluslararası arenada büyümek. Bu strateji doğrultusunda 1 milyar eurodan fazla yatırım yapma kararı alan ERGO Grubu için Türkiye önemli bir pazar ve oyuncu olmaya devam ediyor.”
‘DİJİTAL ÇAĞI YAKINDAN TAKİP EDİYORUZ’
Sigorta sektöründe başlayan dijital çağa ayak uydurarak, çağdaş bir poliçe yönetim sistemi kurmak ve daha iyi hizmet sunmayı hedeflediklerine vurgu yapan Kokkalas, “ERGO olarak önümüzdeki dönemde iş ortaklarımıza ve müşterilerimize yoğun bir ‘dijital deneyim’ yaşatacak yeni uygulamalar üzerinde çalışıyoruz. Çalışmalarımız tamamlandığında iş ortaklarımıza, hem mevcut müşterilerine yeni ürün ve hizmetleri önerebilecekleri hem de potansiyel müşterilere ulaşabilmelerini sağlayacak fonksiyon ve özellikleri sunacağız. ERGO Türkiye olarak yeni teknolojileri kullanarak hizmet kalitemizi yükseltirken, müşterilerimizin gereksinimlerine hızlı cevap verip, süreç yönetiminde de maliyet verimliliği sağlamak için çalışıyoruz” dedi.
‘İSTİKRARLI BÜYÜMEYE DEVAM EDİYORUZ’
ERGO Türkiye Satış ve Pazarlamadan Sorumlu İcra Kurulu Üyesi Yıldırım Türe konuşmasında, 2015 yılındaki ekonomik dalgalanmalara rağmen, 2016 yılında da ekonomik büyümeye devam ettiklerini söyledi. Sektörün kârlılık ve büyüme oranlarıyla ilgili bilgi veren Yıldırım Türe, trafik hariç branşlar toplamında pazarın üzerinde büyüdüklerini, trafik branşının da ERGO bünyesindeki payının yüzde 25 mertebesinde olduğunu belirtti. Gerek tarife, gerek komisyon gelirlerine yönelik iş ortaklarının yanında olduklarını söyleyen Türe, son çeyrekte yapacakları yeniliklerle ilgili de iş ortaklarını bilgilendirdi. Konuşmasında iş ortaklarının üretim ve performans bilgilerine online ulaşmalarını sağlayan iMonitör uygulamasından bahseden Türe şunları söyledi: “iMonitör, iş ortaklarımızın prim üretim, hedef gerçekleştirme, yenilemesi gelen poliçe adetleri, hasar prim oranı gibi üretim ve kârlılık kalemlerini doğrudan ilgilendiren bilgilerine anlık olarak ulaşmasını sağlıyor. ERGO sisteminde kesilen her poliçe anlık olarak sisteme aktarılıyor ve bu sayede iş ortaklarımızın üretimi ve hedef gerçekleşme oranları takip edilebiliyor.”
Yıllardır ERGO olarak yürüttükleri ‘ERGO’nun Yıldızları’ isimli sadakat programından bahseden Türe sözlerine şöyle devam etti: “2016’da programımızın kriterlerini sadeleştirdik ve şeffaflaştırdık. İş ortaklarımız artık iMonitör uygulamasından hangi şartlarda Yıldız olabileceğini ya da Yıldız olup olamadığını görebiliyor. Her acentenin uygulama üzerinde bir skor puanı var. Bu alanın önemli olduğunu düşünüyor ve yatırıma devam ediyoruz. Acentelerimizin Yıldız olduktan sonraki sahip olacağı menfaatleri de farklılaştırdık. Yurtdışı seyahatlerinden check-up hizmetlerine, hava alanı transferlerinden hediye çeklerine kadar birçok alternatif getirdik ve 12 ay boyunca bunlardan yararlanmalarını sağlayacak bir platform yarattık. Aldığımız geri beslemelerde acentelerimizin bu programdan oldukça memnun olduklarını gözlemliyoruz.”
Sigorta satın alma alışkanlıkları, müşteri memnuniyeti, tavsiye etme oranı gibi geniş bir çerçeveyi kapsayan Marka Bilinirliği Araştırması sonuçlarına göre ilk beş marka arasında yer almaktan mutluluk duyduklarını belirten Türe, marka bilinirliğinin ileriki dönemde müşteriler nezdinde iş ortakları lehine ayırt edici bir konu olduğunu ve dolayısıyla ERGO Sigorta’nın marka değerini daha üst seviyelere çıkarmak için 2017 yılı içerisinde de çalışmaya ve kampanyalar gerçekleştirmeye devam edeceklerini sözlerine ekledi.
ERGO AİLESİ ÖZEL ÇOCUKLARA RİTİM TUTTU
ERGO Türkiye her yıl farklı illerde yerel sivil toplum kuruluşlarına destek olarak farkındalık yaratmaya devam ediyor. ERGO ekibi geçtiğimiz yıllarda Antalya Güzelbağ İlköğretim Okulu ile çocuklar için organize ettiği sosyal sorumluluk projesine bu sene de çocukları destekleyerek imza attı.
‘Yaşam Akademi Derneği’ iş birliğiyle organize edilen etkinlik zihinsel engelli çocukları sanatsal aktivitelerle buluşturarak hayata kazandırmayı amaçlıyor. Toplantıya katılan ERGO ekibi ve acenteler, ‘Otizmli Çocuklarla Ritim Atölyesi’ etkinliğiyle bir araya gelerek farklı perküsyon enstrümanları ile ekip olarak birlikte uyum içerisinde üretmenin deneyimini yaşadılar.
ACENTELER TOPLANTISI KEYİFLİ GEÇTİ
Acenteler toplantısı birbirinden keyifli etkinliklerle renklendi. 7 Ekim akşamı organize edilen Retro bar eğlencesinde 80’ler 90’lar konseptiyle eğlenceli saatler geçiren acenteler 8 Ekim Cumartesi akşamı Gala yemeğinde sahne alan Aşkın Nur Yengi’nin şarkılarıyla müzik ziyafeti yaşadı.