Axa üst üste 7. defa ‘En iyi Sigorta Markası’ seçildi
Interbrand markaları, finansal performans, markanın müşterileri etkilemedeki gücü, servis ve hizmet satın almada markanın rolü olmak üzere üç farklı kriterde değerlendiriyor. Interbrand tarafından yapılan açıklamaya göre, Axa’nın markasına yaptığı yatırım, işinin temelinde yer alıyor ve şirketin sürdürülebilir büyümesinde çok önemli rol oynuyor. AXA Grup Operasyonlardan Sorumlu Başkan ve Yönetim Kurulu Üyesi Véronique Weill konuyla ilgili yaptığı açıklamada şu sözlere yer verdi: ”Axa olarak misyonumuz müşterilerimizi korumak, sigorta ve varlık yönetimindeki uzmanlığımızın müşterilerimize her zaman her yerde ulaşılabilir olmasını sağlamaktır. Axa markasının 30. yıldönümünde dünyanın en iyi 50 markası arasına girmesinden büyük gurur duyuyoruz. Axa markasının müşteriler tarafından bu derece değerli olmasını sağlayan, markanın başarısının en güçlü elçileri olan çalışanlarımıza ve dağıtım kanallarımıza içten teşekkürlerimi sunuyorum.”