Axa Sigorta Milyonerler Kulübü Hindistan’da buluştu
AXA SİGORTA’nın acentelerinin motivasyonlarını ve performanslarını artırmak, başarılarının tadını çıkartıp kutlamak amacıyla kurulan AXA SİGORTA Milyonerler Kulübü toplantılarının 10.su bu sene Hindistan’da düzenlendi. Acenteler Hindistan’ın Altın Üçgen denilen bölgesinde birbirinden keyifli 6 gün geçirdiler.
Hindistan, aşkın göz kamaştırıcı anıtı Taj Mahal, sâriler içindeki kadınlar ile türbanlı mihraceler, 330 milyon tanrı ve tanrıça, Muson yağmurları, filler, kaplanlar ve Hint fakirleri ile akla gelen bir ülke. Yaşamın en çarpıcı anlarının sıradanlaştığı, derinlerde saklı hoşgörünün insanların bakışlarına yansıdığı, dinlerin ve farklı kültürlerin gizemli ülkesi Hindistan’da yoksullukla bolluk, şiddetle huzur iç içe geçmiş bulunuyor.
AXA SİGORTA acenteleri masalsı aşkların yaşandığı bu ülkede Yeni Delhi, Agra ve Jaipur şehirlerinden oluşan Altın Üçgen’de masalsı mistik bir gezi yaptılar.
ACENTELER AXA’NIN STRATEJİK PLANININ KALBİNDE
Acentelerin New Delhi şehrine varışının ardından ilk gün şehir turu ile başladı. Organizasyonunun ikinci günü ise AXA SİGORTA Milyonerler Kulübü toplantısı ile devam etti. Toplantı, AXA SİGORTA CEO’su Guillaume Lejeune’ün açılış konuşması ile başladı.
Acentelerini AXA SİGORTA’nın stratejik planının kalbine yerleştirdiklerini, son aylarda, trafik sigortasının gündemlerinin önemli bir konusu olduğunu, Hazine ve Hükümet’in pozitif bir duruş sergilediğini ve yasa değişikliğinin meclisten geçtiğini belirtti. Lejeune sözlerine şöyle devam etti: “Fiyat belirleme özgürlüğünün kalmasını umuyoruz çünkü fiyat kısıtlaması pazarın çekiciliğini olumsuz etkiler. Bazı şirketler halen riski düşük fiyatlıyor ve gelecekte riskin gerçek değerinden dolayı problem yaşıyor. Bunun engellenmesi lazım.”
Lejeune, gelişen teknolojiye dikkat çekerken, mobil telefonların hayatımızda büyük yer kapladığını, bunun büyük bir değişiklik olduğunu ve teknolojinin önemini küçümsememiz gerektiğini belirtti. Veri ve bilgi üretim hızının her geçen gün katlanarak arttığına, elimizdeki bu verilerle daha fazla şey öğrenebildiğimize ve böylece daha fazla bilgi üretmeye başlandığına değindi.
Lejeune sözlerine şöyle devam etti: “Gelişen teknolojiler sayesinde akıllı ev ve akıllı arabaların hayatımıza girecek, bu gelişmelerle beraber sigortaya olan ihtiyaç azalmayacak fakat farklılaşacak, siber riskler gibi yeni riskler ortaya çıkıyor. Tüm bu değişikliklerle sigortacılık hizmet, danışmanlık ve koruma odaklı olacak. İş modellerimiz içine yeni iş yapış şekillerinin dahil edilmesi için gerekli yatırımları yapıyoruz. Geleceğe doğru ilerlerken bir adım değil iki adım ilerisini de düşünmek gerekiyor, her gün yeni konular karşımıza çıkıyor ve hızlı değişiklikler karşısında kendimizi de teknolojik gelişmelere uyum sağlar hale getirmemiz ve adapte olmamız gerekiyor.”
Lejeune’ün konuşmasının ardından Bharti AXA General Insurance CEO’su Deepak Iyer Hindistan sigorta sektöründen ve AXA’nın Hindistan’daki çalışmalarından bahsetti.
Ardından, AXA SİGORTA Satış ve Pazarlamadan sorumlu Başkan ve İcra Kurulu Üyesi Özer Şimşek acentelerin dijitalleşmesi ile ilgili bir sunum gerçekleştirdi. Şimşek, tüketim ve satın alma davranışlarının kökünden değiştiğini ve değişmeye devam edeceğini, satış kavramının kökünden değiştiğini ve artık online alışverişin çığır açtığını söyledi. Acentelerin dijitalleşmeyi, dijital eğitim, acentenin mobilizasyonu, yeni müşteri avı, sosyal medya canavarı, müşteri ilişkileri yönetimi kabiliyeti kavramları ile sağlayacaklarını ifade etti. Şimşek, müşterilerin artık ellerindeki dijital güçle çok daha etkili ve talepkâr olduklarını, müşteri taleplerini karşılayabilmek için dijitalleşmenin iş yapış biçimlerine entegre edilmesinin şart olduğunu belirtirken AXA’nın bu süreçte her zaman acentelerinin yanında olduğunu vurguladı.
Önemli bilgi ve değerlendirmelerin paylaşıldığı toplantı sonrasında Milyonerler Kulübü acenteleri için özel olarak hazırlanmış plaketler ödül töreni eşliğinde takdim edildi ve acentelerin başarısı yapılan toplu fotoğraf çekimi ile ölümsüzleştirildi. Ödül töreni sonrasındaki öğle yemeğinin ardından acenteler Altın Üçgen’in ikinci şehri olan Agra’ya doğru hareket ettiler. Agra’da verilen serbest zaman sonrası ise acenteler keyifli bir akşam yemeğinde buluştular.
Acenteler, Agra’daki 2. günde Hindistan’ın simgesi görkemli Taj Mahal turu ile Fateh Sıkri Turu gerçekleştirdiler.
RENKLİ VE BÜYÜLEYİCİ JAİPUR TURU
Agra’daki gezilerin ardından, acenteler Altın Üçgen’in üçüncü noktası olan Jaipur şehrine hareket ettiler. 250 yıllık bir tarihe sahip olan Jaipur yani pembe şehir Moğol Hükümdarlığının şiddetini yaşamamış tek şehir olarak göze çarpıyor. Acenteler Jaipur’da fillerle Amber Kalesi’ne çıktılar ve sonrasında yollarda bolca rastlanan deve arabalarını ve vahşi maymunlarıyla Jaipur’un caddelerini keşfe çıktılar. Eski şehrin içindeki pembe renkli binalar ve burada Hint-Moğol mimarisinin tipik kubbeli yapılarını hayranlıkla gördüler. Aynı günün akşamında ise gala yemeğinde acenteler unutulmayacak geleneksel bir Hint düğünü deneyimi yaşadılar.
AXA SİGORTA Milyoner acenteleri, kültürel, eğlenceli ve mistik bir gezi geçirmelerinin yanı sıra vizyonlarına katkı sağlayan, gelecek dijital dünyayı kucaklamalarına yardımcı olacak ve motivasyonlarını artıran organizasyondan aldıkları keyfi dile getirirken, gelecek yılki toplantının destinasyonunu heyecanla ve merakla beklediklerini dile getirdiler.