Aksigorta 2015 yılında 1.6 milyar lira prim üretti

Aksigorta’nın 2015 yılı finansal sonuçları açıklandı. 2015’te 1.622 milyar lira prim üreten Aksigorta, trafik dışı branşlardaki prim üretimini %3 artırdı. 2015’te uyguladığı düşük penetrasyonlu, büyüme potansiyeline sahip branşlara odaklanma stratejisinden de olumlu sonuçlar aldı. Geçtiğimiz yıl, yangın branşında sektöre paralel büyüyen Aksigorta, sektörün %19 büyüme kaydettiği sorumluluk ve ferdi kaza branşlarında %23 gibi önemli bir büyüme sergiledi. Aksigorta, ürün portföyünü daha kârlı bir dengeye oturtarak oto dışı branşların portföyü içindeki payını %52’ye yükseltti.

2016’DA PEK ÇOK YENİ VE İNOVATİF ÜRÜN GELİYOR
2015 yılında sektörün izlediği stratejiden farklı bir yol haritasıyla ilerlediklerini belirten Aksigorta Genel Müdürü Uğur Gülen, trafik sigortalarında doğru fiyatlandırma yaparak fiyat odaklı pazar payı alma çabasına girmediklerini, sağlık sigortalarında mevcut pazarın koşullarını göz önüne alarak daha yaratıcı iş modellerini hayata geçirdiklerini söyledi. Yeni ve yaratıcı ürünler tarafında Aksigorta’nın konumunu daha da zenginleştirdiklerini belirten Uğur Gülen, konuyla ilgili şunları söyledi:
“Maden Çalışanları Ferdi Kaza Sigortası’nda çok önemli bir yol aldık, bu alanda %60-70 pazar payına ulaştık. Sağlıkta gelişmiş sigorta pazarlarında uygulanan ancak Türkiye’de bir ‘ilk’ olma özelliği taşıyan yeni bir iş modeline imza attık. Bu iş modeli doğrultusunda Aksigorta olarak öncesinde olduğu gibi sağlık ürünlerimizin satış ve pazarlama faaliyetlerini sürdürmeye devam ederken, yatarak ve ayakta sağlık ürünlerine yönelik operasyonel ve teknik altyapı hizmetleriyle  bu ürünlerin sigorta riskinin paylaşımına dair ana desteği Acıbadem Sigorta’dan almaya başladık. Aksigorta’nın satış gücü ve geniş dağıtım kanallarının avantajıyla Acıbadem Sigorta’nın sağlık sigortalarındaki uzmanlığı ve gelişmiş altyapı gücünü birleştirdik.” Uğur Gülen, 2016 yılında  sigortalıları daha pek çok yeni, inovatif ürün ve hizmetlerle tanıştıracaklarını dile getirdi.

Yorum yazın