AIG Sigorta’da broker forumu
Forumla ilgili bilgi veren AIG Sigorta Acenteler ve Brokerler Grup Müdürü Ayşe Gardet, toplantının amacının şirketin brokerlere nasıl daha iyi hizmet verebileceği konusu olduğunu belirtti.
Gardet şunları söyledi: “Toplantının amacı ticari tarafta teknik ekibin/UnderWriterlarımızın verdiği hizmet süreçlerinde rakiplere oranla nerede yer aldığımızı daha net anlamak ve geliştirmemiz gereken alanları belirleyerek bu konularda ekip olarak farkındalığımızı artırarak iş ortaklarımıza daha iyi hizmet vermekti.”
‘AMAÇ HİZMET KALİTESİNİ YÜKSELTMEK’
Toplantıya 5 ayrı brokerden 8 kişinin katıldığını ifade eden Gardet, “Forum kapsamında bir diğer global brokerimizin 3 çalışanıyla daha benzeri bir çalışma yapacağız. Toplamda 11-12 brokerımızdan Ticari UW süreçlerimizin detayları hakkında bilgi almış olacağız” dedi.
Gardet AIG Sigorta’nın brokerlere yönelik çalışmaları konusunda şunları söyledi: “AIG olarak gerek AIG Akademi kapsamında, gerekse brokerlerimizin spesifik ihtiyaçları paralelinde ürün eğitimleri, niş ürünlerimiz konusunda farkındalığı artırma amaçlı workshoplar, brokerlerimizin müşteri ziyaretlerine katılım, brokerlerimizin almayı hedeflediği işlerde kendi yetkinliklerimiz çerçevesinde ve sigortalının ihtiyacını gidermeye yönelik program yapıları önerme, risk mühendisliği gibi pek çok değişik hizmet veriyoruz.”
AIG sigorta’nın müşteri odaklılık konusunda kendini geliştirmeye çok önem veren bir şirket olduğunu vurgulayan Gardet, “Sektörde sorumluluk sigortaları ve finansal sigortalar branşlarında inovatif yaklaşımı, global deneyimi ve hasar tarafındaki uzun yıllara dayanan tecrübesiyle kendisini farklılaştıran bir şirket olmayı çok öenmseyen AIG bu konudaki lider pozisyonunu güçlendirerek korumayı arzuladığı için iş ortaklarının düşüncelerine değer veriyor ve onlara nasıl daha iyi servis verebileceğini anlamak istiyor” diye konuştu.