Acenteler portföylerinde oto dışına da yer vermeli
Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, şirket olarak acente ve brokerleri ile birlikte büyüdüklerini söyledi. İş ortaklarının kendileri için önemini vurgulayan Pamukçu, bu değerin bilinciyle hareket ettiklerini ifade etti. Prim üretimlerinin büyük bir kısmının en önemli iş ortakları olan acenteleri vasıtasıyla sağlandığının ve öyle de devam edeceğinin altını çizen Pamukçu, Türk Nippon Sigorta’nın acentelerle yakın çalışmalarına devam edeceğini belirtti.
Satış kanalları ve özellikle de acenteleri için stratejilerini “ulaşılabilirlik” olarak ortaya koyduklarını dile getiren Pamukçu, “Bundan dolayı acentelerimize verdiğimiz hizmetimizin kalitesi bizim için çok önemli bir konu. Türk Nippon Sigorta olarak, diğer şirket uygulamalarının dışında acentelerimize karşı farklılıklar yaratan dinamik bir yapı içinde hizmet vermeye çalışıyoruz. Bu sistemde çalışmaya ve acentelerimiz için her zaman yenilikler yapmaya devam edeceğiz” dedi.
‘ACENTELERİN TAKDİRİ EN BÜYÜK MOTİVASYONUMUZ’
En büyük motivasyonlarının acentelerin Türk Nippon Sigorta’nın hizmet kalitesini takdir etmesi ve Türk Nippon Sigorta’ya olan bağlılıkları olduğunu vurgulayan Pamukçu, birçok acentenin birden fazla sigorta şirketiyle çalıştığı sektörde amaçlarının kendileriyle çalışan acentelerin tercih sıralamasında başta gelmek olduğunu kaydetti.
“Çalıştığımız tüm acentelerimiz profesyonel, işine hakim, sektörün sorunlarını bilen acenteler. Birçoğu uzun yıllar sektöre hizmet etmiş değerli acentelerdir. Zaman zaman acentelerimizle karşılıklı fikir alışverişi yapıyoruz, ihtiyaç ve beklentilere çözüm sağlayacak önerilerimiz oluyor” diyen Pamukçu, kârlılığın şirket ile acentenin el ele aynı bilinçle hareket etmesiyle sağlanabileceğini dile getirdi.
Acentelik faaliyetinin her ticari işletme gibi sürdürülebilir olmasının önemine dikkat çeken Pamukçu, konu hakkında şunları ifade etti: “Bunun için de acentelerin, portföylerini sadece oto sigortalarıyla değil, oto dışı sigortalarından da oluşturmaları gerekiyor. Dengeli portföy yapısına sahip olan acentelerin faaliyetlerini sürdürebilmesi çok daha kolay oluyor.”
‘TEKNOLOJİK ALTYAPIMIZLA DA ACENTELERİMİZİN YANINDAYIZ’
Şirketin acente portalı olan Galaksi üzerinden sunulan imkanlardan da bahseden Genel Müdür Dr. E. Baturalp Pamukçu, bu portal sayesinde acentelerin Türk Nippon Sigorta ürünleriyle ilgili dokümanlara kolayca ulaşmalarını, e-posta alıp göndermelerini, şirketle daha kolay iletişime geçmelerini, acentelikleriyle ilgili raporlara, kampanya ve duyurulara erişmelerini ve kampanyalarla ilgili performanslarını takip etmelerini sağladıklarını ifade etti.
Pamukçu şunları söyledi: “Şirketimizin sunduğu sektörde fark yaratan kullanıcı dostu Jet Satış ekranlarıyla acentelerimiz; kasko, trafik, DASK, konut, ferdi kaza ve seyahat sağlık gibi bireysel ürünlerinde en kolay ve hızlı şekilde poliçe üretebiliyorlar.”
Bununla birlikte, iş süreçleri içerisinde sistemsel bir sorunla karşılaşması durumunda, acentelerin online olarak ilgili departmana ulaştıktan hemen sonra sorunun içeriğine göre yazılım veya sistem uzmanları tarafından uzaktan erişim yöntemi ile veya gerektiği durumlarda acentelere yapılan ofis ziyaretleri ile sorunların çok kısa zaman içinde çözüme kavuşturulduğunu belirtti.
‘İNTERNET ÜZERİNDEN TANITIM MARKA BİLİNİRLİĞİNİ ARTIRIR’
“İş ortaklarımızın sigortalılarına hizmet verirken, ilk başta poliçe satış sürecinde olmak üzere teknolojimizden yararlanarak hızlı hizmet verilmesi, daha sonraki süreçlerde de aynı hız ve modern yaklaşımla çözümler üretilmesini sağlıyoruz” diyen Pamukçu, öte yandan, günümüzde oldukça sık kullanılan internet üzerinden de sigorta bilincini ve Türk Nippon Sigorta’nın marka bilinirliğini artırmaya yönelik faaliyetlerin hızla devam ettiğini aktardı.
Pamukçu, sözlerine şöyle devam etti: “Mobil cihazlar üzerinden internete erişimin ve sosyal ağ kullanımının her geçen gün arttığını düşünürsek, internet üzerinden tanıtım yapmanın şirketin genel tanıtımı adına katkı sağlayacağını düşünüyorum. Bu yolla tanıtım, reklam maliyetlerini dengeleyecek ve marka bilinirliğini pekiştirecektir.”
Özellikle ilgi çekici ve kullanıcıya fayda sağlayan sosyal medya kampanyaları ve mikro site uygulamalarıyla marka tanıtımı yapılabileceğini kaydeden Pamukçu, sözlerini şöyle tamamladı: “Elbette bu yapının amacı sadece markayı tanıtmak değil, satışa yönelik olarak bir ürünün varlığıyla ilgili kullanıcıyı bilgilendirmek ve satın almasını sağlamak olmalı.”
‘EN ÖNEMLİ FARKIMIZ ULAŞILABİLİRLİĞİMİZ’
Acentelerini iş ortakları olarak gördüklerinin altını çizen Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, sözlerini şöyle sürdürdü: “Günümüzde tüm sigorta şirketleri en iyi hizmeti verme, hasar hizmeti esnasında sürat, ürün çeşitliliği gibi birçok etkenle farklılığını ortaya koyma çabası içerisinde. Bizim fark yarattığımız en önemli unsur acentelerimize dokunabilmek ve ulaşılabilir olmak. Tüm kadromuz, iş ortaklarımıza çözüm üretmekte aynı duyarlılığa sahip. Ekip olarak güler yüzlü ve çözümcü bir anlayışla hareket ediyoruz.”