‘Türkiye, AXA Grubu için önemli bir büyüme alanı’

AXA Grup Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Henri de Castries, İstanbul’a gerçekleştirdiği ziyaretinde basın mensupları ile AXA SİGORTA acenteleri, Yönetim Kurulu üyeleri ve yöneticileriyle bir araya geldi. Four Seasons Otel’de düzenlenen basın toplantısında Castries, AXA Grubu’nun Türkiye’ye ve Türk sigortacılık sektörüne olan güven ve bağlılığına vurgu yaparak, Türkiye’nin, AXA’nın stratejik gelişiminin çok önemli bir parçası olduğunu ve Türk sigortacılık sektörünü, AXA Grubu için kritik öneme sahip bir büyüme alanı olarak gördüklerini söyledi.

‘SİGORTA DÜZENLEMELERİ ÖNGÖRÜLEBİLİR OLMALI’
Basın mensuplarıyla bir araya gelen Henri de Castries AXA olarak Türkiye’deki gelişmeleri büyük bir ilgiyle takip ettiklerini belirtirken, Türkiye’de kuralların istikrarlı ve öngörülebilir nitelikte olmasının önemine ve gereğine vurgu yaptı.
“Şüphesiz ki bu da günün sonunda müşterilere fayda sağlayacaktır” diyen Henri de Castries sözlerine şöyle devam etti: “Verimli ve refah seviyesi yüksek bir sigorta sektörü, refah seviyesi yüksek bir ekonominin göstergesidir. Bunu yapabilmek için istikrar olması gerekiyor. Yasal çerçevede ve resmi mevzuatta öngörülebilirlik olması lazım. Son 15 yılda yaptığımız yatırımlar ve sektöre verdiğimiz katkıyla Türkiye pazarına kendimizi adadığımızı gösterdik. Türk ekonomisinin gelişimine ve tüm toplum kesimlerinin refahının artmasına katkıda bulunduk. İstikrar ve sigortanın refahı bütün ülkelerin ekonomisi için önemli.”

‘TÜRKİYE, AXA İÇİN KRİTİK BİR BÜYÜME ALANI’
AXA Grubu Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Henri de Castries, AXA Grubu’nun Türkiye’ye ve Türk sigortacılık sektörüne olan güven ve bağlılığına vurgu yaparak “Türkiye, AXA’nın stratejik gelişiminin çok önemli bir parçası ve Türk sigortacılık sektörü, AXA Grubu için kritik öneme sahip bir büyüme alanı. AXA Grubu Türkiye sigortacılık sektörüne karşı güçlü bir taahhüt taşıyor ve bu çerçevede AXA SİGORTA’nın hedeflerini gerçekleştirmesi konusunda çok güçlü bir inanca sahip. AXA SİGORTA sürdürülebilir, başarılı gelişimi konusunda AXA Grubu’nun güçlü desteğini arkasında bulacaktır” dedi.

‘AXA SİGORTA’NIN GÜCÜ ACENTELERDEN GELİYOR’
Henri de Castries Four Seasons Otel’deki basın toplantısının ardından AXA SİGORTA acenteleri, Yönetim Kurulu üyeleri ve yöneticileri ile Conrad Otel’de bir araya geldi. Düzenlenen toplantıda, Castries AXA SİGORTA’nın acente ağının kalitesinin altını çizerek, acentelerin AXA SİGORTA’nın en önemli gücü ve yüzü olduğunu ve bunun da AXA SİGORTA’ya rekabet avantajı sağladığını ifade etti.
Henri de Castries, AXA SİGORTA’nın güçlü konumu sayesinde bugün sektör liderlerinden biri olduğunu söylerken lokal ve global olarak çok güçlü varlıklara sahip olduklarını belirtti. Lokaldeki gücün acentelerinden geldiğini, profesyonel, müşterilerle çok iyi iletişim kuran acentelere sahip olmanın AXA SİGORTA’nın güçlü olan ve güçlü olmaya devam edecek özelliği olduğunu belirtti.
Castries, acenteleri desteklemeye devam edeceklerini ve dijitalizasyon sürecinde müşteriyle yüz yüze görüşmelerin bitmeyeceğini bu bakımdan, acentelere her zaman ihtiyaç olduğunu ifade etti.

‘ACENTELER AXA SİGORTA STRATEJİSİNİN ANA UNSURU’
Global olarak güçlü yanların ise güçlü bilanço ve marka bilinirliği olduğunu belirten Castries, “AXA Grup’un finansal gücü, Türkiye’deki ekibimizi destekleme imkanı veriyor. Diğer taraftan AXA’nın marka bilinirliği bu yıl 7. kez elde ettiğimiz Interbrand “Dünyanın En İyi Sigorta Markası” ödülüyle tescillendi, en iyi 50 marka içinde yer almamız büyük bir avantaj” dedi.
Castries şöyle devam etti: “Türkiye bizler için çok önemli bir pazar. Nüfusun büyümesi, sigorta penetrasyonunun düşük olması bizlere büyüme için imkanlar tanıyor. AXA SİGORTA hedeflerini gerçekleştirmede güçlü bir isteğe sahip ve büyüme hırsımız devam ediyor. Acentelerimizi AXA SİGORTA’nın stratejisinin ana unsurlarından biri olarak görüyoruz. İnovasyonu sürdürüp desteklemek, müşterilere yeni ve ilgi çekici çözümler sunmak ve sektörün şekillenmesine katkıda bulunmak istiyoruz.”

Yorum yazın