Türk Nippon Sigorta acentelerine yine kazandırıyor

 Türk Nippon Sigorta acentelerine yine kazandırıyor

Türk Nippon Sigorta, acenteleri için düzenlediği kampanyalara bir yenisini daha ekledi. Kampanyaya göre, 31 Aralık 2015 tarihine kadar belirlenen hedefi gerçekleştirebilen acenteler, BMW 1.16i ve BMW 3.16 marka otomobillerle ödüllendirilecek. Kampanya, Türk Nippon Sigorta’nın yabancı uyruklular için sunduğu sağlık sigortası ürünü “Sağlığım Sizde” satışları için geçerli olacak. Kazanan acentelere, 2016 yılının ilk üç aylık döneminde ödülleri teslim edilecek.
Konu hakkında açıklamalarda bulunan Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, kampanyalarla her zaman iş ortaklarının motivasyonunu artırmayı ve iş ortaklarına ek kazanımlar sağlamayı hedeflediklerini ifade etti. Amacın sadece üretim yapmak olmadığına değinen Pamukçu, acenteleri ve satış temsilcileri arasında tatlı bir rekabet yaratmayı da hedeflediklerini belirtti.

‘KAMPANYALARIMIZLA SAHANIN NABZINI TUTUYORUZ’
“Kampanyalarımızda hedef, şirketimize olan aidiyet duygusunu pekiştirmek dışında, çapraz satış imkanları yaratmak, sigortalı beklentilerine çözüm sağlamak, aynı zamanda da üretimde branş dengesini sağlamaktır” diyen Pamukçu, kampanyalara aktif katılım sağlayan ve hedefi tutturan her acentenin ödüllendirildiğini söyledi.
Kampanyalarıyla değişik ürünlerle sahanın nabzını da tuttuklarından bahseden Pamukçu, verilen reflekse göre bir sonraki kampanyada izleyecekleri yolun daha da netleştiğine değindi. Pamukçu, sözlerine şu şekilde devam etti: “Kampanyanın üretim anlamında pozitif katkısının yanında, ürün çeşitliliğimizle hem sigortalı hem de acentelerimiz arasında farklılığımızı ortaya koyuyoruz.”

‘ACENTELERİN BİZE BAĞLILIĞI EN BÜYÜK MOTİVASYONUMUZ’
En büyük motivasyonlarının acentelerin Türk Nippon Sigorta’nın hizmet kalitesini takdir etmesi ve Türk Nippon Sigorta’ya olan bağlılıkları olduğunu vurgulayan Pamukçu, birçok acentenin birden fazla sigorta şirketiyle çalıştığı sektörde amaçlarının kendileriyle çalışan acentelerin tercih sıralamasında başta gelmek olduğunu kaydetti.
“Çalıştığımız tüm acentelerimiz profesyonel, işine hakim, sektörün sorunlarını bilen acenteler. Birçok acentemiz, sektör meclislerinde söz sahibi olan sektöre hizmet etmiş değerli acentelerimiz. Zaman zaman acentelerimizle karşılıklı fikir alışverişi yapıyoruz, ihtiyaç ve beklentilere çözüm sağlayacak önerilerimiz oluyor” diyen Pamukçu, kârlılığın şirket-acentenin el ele aynı bilinçle hareket ederek sağlanabileceğini dile getirdi.

‘ACENTELER BİZİM İŞ ORTAKLARIMIZ’
Acentelerini iş ortakları olarak gördüklerinin altını çizen Dr. E. Baturalp Pamukçu, sözlerini şöyle sürdürdü: “Günümüzde tüm sigorta şirketleri en iyi hizmeti verme, hasar hizmeti esnasında sürat, ürün çeşitliliği gibi birçok etkenle farklılığını ortaya koyma çabası içerisinde. Bizim fark yarattığımız en önemli unsur acentelerimize dokunabilmek ve ulaşılabilir olmak. Tüm kadromuz, iş ortaklarımıza çözüm üretmekte aynı duyarlılığa sahip. Ekip olarak güler yüzlü ve çözümcü bir anlayışla hareket ediyoruz.”

Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, düzenledikleri kampanyalarla acentelerin motivasyonunu artırmayı ve onlara ek kazanımlar sağlamayı hedeflediklerini dile getirdi. Pamukçu, bir diğer hedefin de iş ortakları olarak gördükleri acentelerin şirkete olan aidiyet duygusunu pekiştirmek olduğunu kaydetti.

İlginizi Çekebilir

Leave a Reply