RS Servis’ten 50 bin kişiye mini onarım hizmeti
2014 yılından bu yana mini onarım hizmeti veren RS Servis’ten bu hizmeti alanların sayısı 50 bin kişiye, anlaşmalı sigorta şirketi sayısı da 11’e ulaştı. RS Servis’in sunduğu mini onarım hizmetiyle ilgili bir değerlendirme yapan Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Ünaldı, resmi olarak 2014 yılının başında Mini Onarım hizmeti vermeye Groupama Sigorta ile başladıklarını söyledi. Aynı yıl Axa Sigorta, Güneş Sigorta, Ray Sigorta ve Neova Sigorta ile devam ettiklerini belirten Ünaldı, 2015 yılında Dubai Sigorta, Generali Sigorta, Ziraat Sigorta ve Groupama Plus Hizmeti vermeye başladıklarını dile getiren Ünaldı, 2016 yılında, Eureko Sigorta, Zurich Sigorta, Türk Nippon, Ankara Sigorta ve Ray Sigorta ile Trafik Mini Onarım anlaşmasını sağladıklarını ve 2016 yılı itibarıyla toplamda 11 Sigorta’ya 13 ayrı Mini Onarım Hizmeti vermeye başladıklarını söyledi.
50 BİN KİŞİYE MİNİ ONARIM HİZMETİ
RS Servis’ten mini onarım hizmeti alan müşteri sayısının 50 bine ulaştığını belirten Ünal Ünaldı, “Değerli iş ortaklarımız sigorta şirketlerinin Mini Onarım konusunda beğenilerini kazandık, bu sayede mini onarım hizmeti verdiğimiz sigorta şirketlerinin sözleşmelerinin yenilenmesi ve yeni şirketlerin bu referanslar ile katılımları sağlanarak 11 şirkete ulaştık” diye konuştu.
WEB SAYFASI ÜZERİNDEN RANDEVU ALMA KOLAYLIĞI
RS Servis’in web sayfası üzerinden müşterilere randevu alma kolaylığı da sağladığını belirten Ünal Ünaldı, “Müşteriler www.rsservis.com.tr web adresi üzerinden ‘Mini Onarım Randevu Talebi’ ekranına gelerek, sigorta şirketi, acente adı, araç plaka numarası, poliçe numarası, poliçe bitiş tarihi, adı soyadı, telefon numarası, randevu talep ettiği tarihi girip, hasar fotoğraflarını yükleyerek RS Servis’e gelmeden randevu alma taleplerini iletebiliyorlar” dedi.
Gelen bu randevu taleplerinin RS Genel Müdürlüğü’nde bir havuzda birleşerek, operasyon ve hasar denetim sorumlularının bu talepleri tek tek incelediklerini vurgulayan Ünaldı, bu inceleme sonunda müşterilere telefon ile dönüş yaparak randevu verilebildiğini söyledi.
MOBİL PARÇA ONARIM HİZMETİ
RS Servis’in verdiği mobil parça onarım hizmeti konusunda bir değerlendirme yapan Ünal Ünaldı, 2015 yılı sonu itibarıyla toplanan toplam parçanın 324.000 adet civarında olduğunu, 2016 yılı sonu itibarıyla 340.000 adedi hedeflediklerini ve ekim sonu itibarıylabu hedeflerini yakaladıklarını belirtti.
CNC JANT ONARIMI
Konvansiyonel yöntemlerle onarımı mümkün olmayan kendinden desenli CNC alaşım jantların onarımı için RS Servis tarafından önemli bir yatırım bütçesi ayrıldığını belirten Ünal Ünaldı, yurtdışından bu jantların onarımı için Amerikan menşeli CNC Jant onarım makinesi yatırımının yapıldığını söyledi. Genellikle üst segment araçlarda kullanılan bu jantların yenisinin maliyetlerinin çok yüksek olduğunu dile getiren Ünaldı, bu sebeple bu yatırım sayesinde sigorta şirketlerine büyük ölçüde onarım maliyeti tasarrufu sağlamayı hedeflediklerini belirtti. Ünaldı CNC Jant onarımı hizmetini tüm RS Servis bayilerinde vereceklerini sözlerine ekledi.
ŞASE ONARIMI
2016 yılında RS Servis olarak, mekanik parça ve şase onarımına ağırlık verdiklerini belirten Ünaldı, bu itibarla, özellikle büyük iller başta olmak üzere birçok servise şase onarımı için özel ekipman yatırımları yaptıklarını söyledi.
HASAR ONARIMI HİZMETİ
Hasar onarımlarında RS Servis Operasyon Müdürlüğü’nün denetimi ve onayının alındığını belirten Ünal Ünaldı, açılan her hasar onarımında, hasarın onarılabilirliğinin incelendiğini, fiyatlandırılması ve takibinin tek merkez üzerinden yapıldığını söyledi. Franchise ağını tek merkez üzerinden hem kontrol, hem eğitmek amacı ile sistemin kurgulandığını dile getiren Ünaldı, “Böylelikle hasar onarım tasarrufu konusunda sigortalılar ve şirketlere azami katma değer sağlanıyor” dedi.