RS Servis yeni projeleriyle hasar maliyetini azaltacak

RS Servis Satış, Pazarlama ve Kurumsal İletişim Genel Müdür Yardımcısı Abdullah Özcan, RS Servis’in sektörün tüm oyuncuları ile ortak hareket edeceğini söyledi. Şirket olarak sigorta sektörünün ihtiyaçlarını çok iyi bildiklerini ifade eden Özcan, RS Servis olarak yaptıkları tüm yatırımların sektöre tasarruf getireceğini belirtti. Özcan, sigorta sektöründe şirketlerin üzerinde yıllardır sorun olan hasar yönetim maliyetlerini azaltacak projeleri 2016 yılında hayata geçireceklerini dile getirdi.

‘POLİÇE ACENTEDEN, SERVİS HİZMETİ RS’DEN ALINIR!’
Acenteleri sigorta sektörünün dinamosu olarak gördüklerini ifade eden Abdullah Özcan; RS Servis olarak sektörün gelişmesi için ortaya koyacakları projelere acentelerin de destek vereceğini söyledi. Özcan, “Poliçe acenteden, servis hizmeti RS Servis’ten alınır” dedi.
RS Servislerinde hasar onarımı altyapısının tamamlandığını belirten Abdullah Özcan, “RS Servis, Mobil Parça Onarımında 2014 yılında yaklaşık 340 bin adet hasarlı parça onardı, 2015 yılı sonuna kadar yaklaşık 360 bin adet hasarlı parça toplayarak sektördeki liderliğini koruyacak” değerlendirmesi yaptı. 2014’te 15.000, 2015 ekim sonu itibariyle 20.000, toplamda 35.000 “Mini Onarım Hizmeti” veren RS Servis’in bu alanda da iddialı olduğunu belirten Özcan, RS Servis’in 2015 yılı sonunda piyasaya hasar onarımı konusunda iddialı bir giriş yapacağını söyledi.
RS Servis olarak 48 ilde 51 servis merkezinde aynı standartta ve kalitede hizmet verebilmek için altyapı çalışmaları için çok yoğun ve titiz bir şekilde çalışıldığını belirten RS Servis Operasyondan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Erhan Hazinedar, “Bu çalışmanın karşılığı olarak sigorta şirketlerine çok yüksek tasarruf sağlanacak” dedi.

‘HİZMET STANDARDI SAĞLANIYOR’
Hazinedar şunları söyledi: “Özellikle, hasarlı araçlar üzerinde bulunan, sökülebilir ve onarılabilir nitelikteki parçaları yüksek teknolojik sistemlerle ve sürekli eğitim gören teknisyen yapısı ile yüksek oranda onarabilme bilgi ve kabiliyetine sahibiz. Araçların orijinalliğine uygun ve güvenlik yapısına zarar vermeden toplam hasar onarımlarını, daha yüksek tasarruf ile tamamlamanın amaçlandığı yeni prosesimiz ile hasar dosyalarında maliyetlere yüksek katkıda bulunmayı hedefliyoruz.”

TABLET İLE HASAR TESPİTİ
Erhan Hazinedar, araçların hasarlarının tablet yardımı ile kontrol edildiğini, bu sebeple hızlı hasar tespiti imkânı bulunduğunu söyledi. Yapılan hasar tespitlerinin eş zamanlı olarak kullanılan yazılıma yansıdığını ifade eden Hazinedar, böylece olası tedarik siparişi gecikmelerinin önüne geçileceğini belirtti.
Uygulama teknisyenlerinin sürekli eğitim gündemleri ile piyasa standardının üzerinde işçilik çıkarabilme kabiliyetleri olduğunu dile getiren Erhan Hazinedar, “Hasar onarım prosesini layıkıyla yürütebilecek eğitimli hasar danışmanları işlerini büyük bir motivasyonla sürdürüyorlar” dedi.

HASAR ONARIMINA DENETİM
Hasar onarımlarında RS Servis Operasyon Müdürlüğü’nün denetimi ve onayının alındığını belirten Erhan Hazinedar, açılan her hasar onarımında, hasarın onarılabilirliğinin incelendiğini, fiyatlandırılması ve takibinin tek merkez üzerinden yapıldığını söyledi.
Franchise ağını tek merkez üzerinden hem kontrol, hem eğitmek amacı ile sistemin kurgulandığını dile getiren Hazinedar, “Böylelikle hasar onarım tasarrufu konusunda sigortalılar ve şirketlere azami katma değer sağlanıyor” dedi.

Yorum yazın