Ray Sigorta’dan yeni ‘TEK Kasko’

Ray Sigorta’dan yeni ‘TEK Kasko’

Müşteri odaklı yaklaşımıyla, değişen güncel ihtiyaçlar doğrultusunda kişiselleştirilebilir çözümler sunan Ray Sigorta, ürün portföyünü büyütmeye devam ediyor. Ray Sigorta son olarak kasko portföyünün yeni üyesi ‘Tek Kasko’yu acente ve müşterileriyle buluşturdu. Aracını kimselerle paylaşamayan, sadece kendisi kullananlara özel Tek Kasko, Ray Sigorta’da.

2024 yılına iddialı giren Ray Sigorta hem acenteleri hem de müşterileri için sunduğu hizmetlere hız kesmeden devam ediyor. İlk olarak konut sigortalarında kişiselleştirilebilir çözümlerle ürün gamını genişleten Ray Sigorta, kasko branşındaki ürün yelpazesine de ‘Tek Kasko’yu ekledi. Genişletilmiş kasko poliçelerindeki tüm teminat ve asistans hizmetlerini barındıran Tek Kasko ürünü, aracını sadece kendisi kullanan müşterilere yüzde 15’ten başlayan ve yüzde 20’ye ulaşan oranlarda cazip indirim avantajları sunuyor. Değişen müşteri ihtiyaçları doğrultusunda her branşta olduğu gibi kasko branşında da ürün çeşitliliğini artırmaya devam ettiklerini belirten Ray Sigorta CEO’su Koray Erdoğan, “Halihazırda portföyümüzde yer alan Ray Kasko, Baby On Board (BOB) Kasko, İkinci Şans Kasko, KaskHom ve Başlangıç Kasko ürünlerimize şimdi Tek Kasko’yu ekliyoruz. Toplamda 6 farklı kasko ile müşterilerin kendi standartları ve taleplerini karşılayacak geniş bir ürün gamı oluşturduk. ‘Ne eksik ne fazla, tam da ihtiyaca göre sigorta’ söylemimiz doğrultusunda, müşterilerimizin ihtiyaçlarına göre ürünler geliştirmeye devam ediyoruz. Böylece acentelerimize de portföylerini koruma ve genişletme imkânı sağlıyoruz. Bu anlayış ile kurguladığımız ‘Tek Kasko’ ürünümüz teminat olarak genişletilmiş kasko ürünlerimizin tüm özelliklerini barındırıyor. Aracına gözü gibi bakan, sürücü koltuğunu paylaşmayı tercih etmeyen geniş bir müşteri grubumuz bulunuyor. Bu açıdan Tek Kasko, aracını sadece kendisi kullanan müşterilerimizin beklenti ve ihtiyaçlarını karşılayacak en avantajlı ürün olarak öne çıkıyor” diye konuştu.

‘PAYDAŞLARIMIZI DİNLİYORUZ’

Müşterileri ve iş ortakları ile yakın temasta kalarak ihtiyaçlara özel çözümler ürettiklerini dile getiren Ray Sigorta CEO’su Erdoğan, şunları ifade etti: “2024 yılında birçok yeni ürün ve hizmeti hayata geçirmeye devam ediyoruz. Müşterilerimizin her zaman yanlarında olmak, sevdikleriyle güven içinde bir hayat sürmelerine destek olmak için birçok kanal üzerinden beklentilerini dinliyor, çözümler geliştiriyoruz. Tek Kasko da bu açıdan paydaşlarımızla yaptığımız görüşmelerde aldığımız geri bildirimlerle geliştirdiğimiz bir ürün oldu. İş ortaklarımızın ürünlerimizi benimsemesi ve ürünün yapısına uygun müşterilere ulaştırması bizim için çok değerli. Bu açıdan biz de geniş teminatları ve cazip fiyat avantajlarıyla öne çıkan ürünümüzü geniş kitlelere tanıtabilmek adına reklam kampanyamızı başlattık ve iletişim çalışmalarımıza hız verdik. Yenilikçi ve müşteri odaklı yaklaşımımızla her zaman sigortalılarımızın yanında olmayı sürdüreceğiz.”

TEK KASKO İÇİN REKLAM FİLMİ

Ray Sigorta kasko ürün portföyüne yeni kattığı “Tek Kasko” ürünü için “Trafikte tehlikelere karşı ben tek siz hepiniz” sloganıyla dikkatleri çeken bir reklam filmi yayınladı. Ray Sigorta’nın geniş kasko yelpazesine dâhil ettiği Tek Kasko’nun lansman filminde, trafikte sürücüleri bekleyen tehlike ve sorunlar Western’in klasikleşmiş sahnelerine göndermeler yapılarak adeta bir düello havasında işleniyor. Ray Sigorta’nın trafikteki zorluklara meydan okuyan müşterilerinin her zaman yanında olduğunu vurgulayan eğlenceli reklam filmi, tüm dijital ve sosyal medya mecraları ile basın ve radyo kanallarında izleyicisiyle buluştu.

Yorum yazın