Onlar ‘Hayat’ ise siz ‘Sigortasınız’!
NN Hayat ve Emeklilik, bu kez çocuklarının güvencesi için ebeveynlere “Önce Sen” diyor. 16 Kasım tarihinde yeni kampanyası ile mevcut ve potansiyel müşterilerinin karşısına çıkan NN Hayat ve Emeklilik, kampanyada çocukların hayatından farklı kesitlere yer veriyor ve her yaşta, doğumdan yetişkinliğe kadar hayatın her anında ebeveynlerin çocukların en büyük güvencesi olduğunu anlatıyor.
Çocukların “Hayat” ebeveynlerin ise “Sigorta” olarak tanımlandığı kampanyada ebeveynlere “Önce Sen kendini NN’in hayat sigortası güvencesine al ki NN onun da koruyucusu olsun. Sen yanında olamasan bile o hep güvende olsun” deniyor.
‘YA BANA BİR ŞEY OLURSA ÇOCUĞUM NE OLACAK?’
Türkiye’de anne-babaların en büyük kaygısı: “Ya bana bir şey olursa, çocuğumun geleceği ne olacak?” endişesi. NN Hayat ve Emeklilik’in Ipsos işbirliği ile Türkiye genelinde 12 ilde gerçekleştirdiği araştırma sonucuna göre, ailesinin ve çocuklarının geleceğinden endişe duyanların oranı yüzde 44 çıktı. Ankete cevap verenlerin yüzde 53’ü beklenmedik durumlara karşı hazırlıklı olmadığını dile getirdi.
NN Hayat ve Emeklilik Kurumsal İletişim ve Müşteri Deneyimi Müdürü Beste Yıldız, “Yaptığımız araştırmalar bize gösterdi ki; ebeveynler, vefat etmeleri ya da malul kalmaları durumunda çocuklarının geleceklerinin bundan olumsuz etkilenme ihtimalinden kaygılanıyor. Biz NN Hayat ve Emeklilik olarak yeni kampanyamızla anne-babaların çok hassas olduğu bu konuda kaygılarını azaltmayı ve en sevdiklerini korumalarına yardımcı olmayı amaçlıyoruz.
170 yıllık sigorta tecrübemiz ve müşteri odaklı yaklaşımımız doğrultusunda insanlarımızın önceliklerini çok iyi anlıyor, onların geleceklerini güvence altına alabilmek için ürün ve çözümler sunuyoruz. Yeni hayat sigortası kampanyamız da hayatta öncelik verdiklerimizi hatırlatmayı ve onları korumak için ne yapmamız gerektiği konusunda yol göstermeyi amaçlıyor” diye konuştu.
Sigorta sektöründe hayat sigortası iletişiminin pek de yaygın olmadığını vurgulayan Beste Yıldız, NN Hayat ve Emeklilik’in bu hamlesinin bu branşa yeni bir soluk katacağını söyledi.
‘TÜRKİYE’DE HAYAT SİGORTASI BİLİNCİ DÜNYANIN GERİSİNDE…’
Yıldız’ın verdiği bilgiye göre, Türkiye’de kişi başına düşen hayat sigortası prim üretimi halen 20 dolar düzeyinde bulunuyor ve bu tutar, Gayri Safi Milli Hasıla’nın yüzde 0.2’sine denk geliyor (BMI-Business Monitor International 2015 verisi). Oysa Swiss Re Sigma World Insurance raporuna göre, bu oran Batı Avrupa’da ortalama yüzde 6.83, Türkiye’nin de dâhil olduğu Doğu ve Merkez Avrupa’da ortalama yüzde 1.91, dünya genelinde ise ortalama %3.4 düzeyinde. Bu karşılaştırmalar, ülkemizde hayat sigortası bilincinin yeterince gelişmediğini gösteriyor. NN Hayat ve Emeklilik, hayat sigortası alanında farkındalığı artırmayı hedefleyen kampanya ve çalışmalara imza atıyor.
REKLAM KÜNYESİ:
Reklam Ajansı: McCANN İstanbul
CCO: Uğur Çakır
Kreatif Direktör: Kaan Ayçe
Yaratıcı Ekip: Dilan Bayar, Burcu Deniz
Stratejik Planlama: Tuğçe Esener
Müşteri İlişkileri: Özlem Milor, Eren Kayserilioğlu, Pelin Toykan, Elif Kır, Viket Rodrig
Prodüksiyon Firması: Shortcut
Yönetmen: Onur Somer
Görüntü Yönetmeni: Ahmet Sesigürgil
Dublaj Sanatçısı: Fikret Kuşkan
Müzik: Ömer Ahunbay