NN Hayat ve Emeklilik’ten yeni reklam kampanyası
NN Hayat ve Emeklilik, bu kez 1 Ocak itibarıyla yürürlüğe giren otomatik katılım uygulaması için “Önce Sen” diyor. 26 Aralık tarihinde yeni kampanyası ile izleyicilerin karşısına çıkan şirket, kampanyada Otomatik Katılım Sistemi’nin karar vericilerine sesleniyor.
Çekilen iki reklam filminin ilkinde, otomatik katılımın başlaması ile işlerini kolaylaştıracak bir emeklilik şirketine ihtiyacı olan İnsan Kaynakları yöneticilerine “Bireysel Emeklilik’e Otomatik Katılım için aradığın, hız ve kolaylıksa NN Hayat ve Emeklilik’in OTOBES’ini yakala” deniyor. Tecrübeli bir emeklilik şirketi arayan bir kobi sahibinin yer aldığı ikinci filmde ise “Bireysel Emeklilik’e otomatik katılım için aradığın, deneyim ve uzmanlıksa, NN Hayat ve Emeklilik’in OTOBES’ini yakala” şeklinde sesleniyor.
Reklam kampanyasının temel amacı otomatik katılımda NN Hayat ve Emeklilik’i rakiplerinden farklılaşan şekilde konumlandırmak ve “Neden NN?” sorusunun cevabını net bir şekilde vermek. Otomatik katılımda kendisini hızlı ve deneyimli olarak tanımlayan şirket, yapmış olduğu iletişim faaliyetlerinin tümünde bu konudaki uzmanlığını ortaya koyuyor. NN Hayat ve Emeklilik, hızlı, çünkü 4 adımda basitçe kayıt olunabilecek, kullanıcı dostu portalı, internet ve mobil şubeleri, otomatik katılıma özel destek hattı ve yardım masasıyla müşterilerine hizmet sunmaya her an hazır. Şirket, 170 yıllık köklü bir geçmişe sahip ve başta Avrupa olmak üzere 18 ülkede 15 milyonu aşan müşteriye hizmet veren NN Group çatısı altında hizmet veriyor. Emeklilik konusunda sahip olduğu bilgi birikimi ve deneyimi, mevcut müşterilerinin NN’i tercih etme ve güvenme sebeplerinin başında geliyor. NN Hayat ve Emeklilik, sermaye gücü anlamında Avrupa birincisi. Romanya ve Polonya gibi ülkelerde otomatik katılımda pazar lideri olan NN Group’dan aldığı güçle, Türkiye’de otomatik katılımda müşterilerine en mükemmel müşteri deneyimini yaşatmayı amaçlıyor.
NN Hayat ve Emeklilik tarafından Temmuz 2016’da gerçekleştirilen otomatik katılım araştırmasında, Türkiye’nin en büyük şehirlerinde, 15 ve üzeri çalışanı olan 400’den fazla firma ile görüşüldü. Araştırma sonucunda; emeklilik şirketi seçiminde öne çıkan iki unsur; kayıt sürecinin hızlı ve kolay olması ile emeklilik şirketinin tecrübeli bir şirket olmasıydı. İşverenlerin sesine kulak veren ve otomatik katılımın her aşamasında onların hayatını kolaylaştırmayı amaçlayan NN Hayat ve Emeklilik, reklam filminde de bu iki unsura vurgu yaparak pazardaki gücünü de ortaya koyuyor.
Otomatik katılım çalışmaları esnasında şirket içerisinde yapılan küçük bir yarışmada NN çalışanlarına ‘Siz olsanız bireysel emeklilikte otomatik katılım sloganını nasıl hazırlardınız?’ sorusu soruldu. Bir çalışanın Otobes önerisi Pazarlama Bölümü’nün bu fikri sahiplenmesi ile büyüdü ve gelişti. Otomatik katılımın tüm iletişim faaliyetleri, ihtiyacı olan tüm müşterilerinin her an yanında olmaya hazır NN Otobes’i ile gerçekleştirildi.