Mini anket sonucu: “Müşteri için sigortada marka etkili ve çok etkili” diyenlerin toplam oranı %72
Sigortacı Gazetesi olarak, sigorta şirketinin markasının müşteri için ne kadar önemli olduğunu sorduğumuz mini bir anket düzenledik. Twitter üzerinden düzenlediğimiz ve üç günde 200’e yakın oy kullanılan mini ankette en yüksek sonuç %39 ile “Sigorta şirketinin markası müşteri için etkili” çıktı. Çok etkili şıkkı ise %33 oranında işaretlendi. “Etkili” ya da “Çok Etkili” seçeneklerini tercih edenlerin toplamı %72 oldu.
Anketteki tüm cevapların dağılımı ise şöyle: %39 Etkili, %33 Çok Etkili, %18 Pek Etkili Değil, %10 Hiç Etkili Değil
Anket sonuçlarına bu link’e tıklayarak ulaşabilirsiniz: https://twitter.com/sigortacinews/status/826713947717959681