Liberty’den hasar uygulamalarında dijital çözümler
Liberty Sigorta, müşterilerine her platformdan erişim kolaylığı sağlıyor. Web sayfası ve mobil uygulama üzerinden ihbar bildirimi, dosya durum takibi, banka bilgisi bildirimi ve evrak yükleme işlemlerini hızlı ve kolayca yapabilme avantajı sunuyor. 2016 yılı itibarıyla web ihbar uygulaması kullanım oranını %90, dosya takip uygulaması kullanım oranını %70 seviyelerine taşıyan Liberty Sigorta, dijital uygulamalarına bir yenisini daha ekleyerek, gönderilen fiziki evrakların hızla dosyaya yüklenmesi ve ödemeye hazır hale getirilmesi için scanner uygulamasını geliştirdi. Taranan evrakın 1 saniyede dosya ile eşleştirilmesini sağlayan uygulama yakın zamanda email ile gelen evraklar için de kullanılmaya başlanacak.
Dosya ödeme sürecini hızlandıran uygulamanın müşteri memnuniyetine önemli katkı sağladığını belirten Liberty Sigorta Oto Maddi Hasar Müdürü Ayten İnce, ödeme sonrası telefonla yapılan müşteri memnuniyet anketi NPS (Net Tavsiye Puanı) ölçümlerinin de dijital ortama taşındığını, sms ile daha fazla sigortalıya ulaşma ve geri bildirim alma imkanı yakaladıklarını belirtti. Dijital uygulamalara yapılan yatırımların hem müşteri memnuniyetini hem de verimliliği artırdığını belirten İnce, hasarda geliştirilen uygulamalar ile Hizmet Merkezi çağrı adetlerinin ciddi oranda azaldığını ifade etti. İnce, “Aynı zamanda, acentelerimize özel tasarlanmış hasar dosya sorgulama uygulamamız üzerinden tek bilgi ile dosya bilgilerini görmemizi, kiralık araç talep uygulamamız ile kiralık araç taleplerinin online olarak asistans firma sistemine düşmesini ve durum takibi yapılmasını sağlıyoruz. Acentelerimizin işlemlerini kolaylaştırmak bizim işimiz” dedi.