HasaRServis’i var sıkıntı yok!
RS Servis bayiler toplantısı 25-27 Aralık 2015 tarihlerinde İstanbul Ramada Otel’de gerçekleştirildi. Toplantının açılış konuşmasını yapan RS Servis CEO’su ve Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Ünaldı; 2016 yılında da sigorta sektörü için yenilikler ve tasarruf modelleri geliştireceklerini söyledi.
RS Servis’in 2015 yılında “Mobil Parça”da sektör liderliğinin devam ettiğini, “Mini Onarım”a 2 yıl gibi kısa bir süre önce girmelerine rağmen sektörde mini onarım alan araçların %30’una hizmet verdiklerini belirten Ünaldı, 2016’da “Hasar Onarım” hizmeti verecek altyapılarının da tamamlandığını açıkladı.
81 İLDE RS SERVİS HİZMETİ
2016 yılında RS Servis’i Türkiye’nin 81 ilinde sigorta sektörüne hizmet verir hale getirmek için çalışmalarının bütün hızıyla devam ettiğini ifade eden Ünaldı, yıl sonuna kadar bu hedefleri gerçekleştirmek için yıllık plan ve programlarının hazır olduğunu belirtti.
Ünaldı; 2015 yılında 25.000 müşteriye mini onarım hizmeti vererek bu alandaki iddiasını koruyan RS Servis’in 2016 yılında “Hasar Onarımı” konusunda iddialı bir giriş yapacağını söyledi.
Ünaldı hasar onarımı konusunda şu değerlendirmeyi yaptı: “Özellikle, hasarlı araçlar üzerinde bulunan, sökülebilir ve onarılabilir nitelikteki parçaları yüksek teknolojik sistemlerle ve sürekli eğitim gören teknisyen yapısı ile yüksek oranda onarabilme kabiliyetine sahip bilgimizle araçların orijinalliğine uygun ve güvenlik yapısına zarar vermeden toplam hasar onarımlarını, daha yüksek tasarruf ile tamamlamanın amaçlandığı yeni prosesimiz ile hasar dosyalarında maliyetlerin düşmesine katkıda bulunmayı hedefliyoruz.”
‘ÖNCELİĞİMİZ MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ”
RS Servis’te bu hizmetleri verirken vazgeçemeyecekleri ilkelerin koşulsuz ön maddesinin müşteri memnuniyeti olduğunu dile getiren Ünaldı, bu nedenle hizmet verdikleri yerlerde yeni yatırımlar yaptıklarını söyledi. 3.200 metrekarelik Yenibosna servislerini 8.500 metrekarelik yeni yere taşıdıklarını açıklayan Ünaldı, Ankara’da 4.500 metrekarelik ikinci RS Servis şubesi yatırımını yaptıklarını ve Şubat 2016’dan itibaren sektöre hizmet vereceklerini, İstanbul, Maltepe ve Bursa’da da yeni yatırım çalışmalarının devam ettiğini belirtti.
YENİ ÜRÜN: AUTOMOBILE CARD
Ünaldı, sektör paydaşları ile ortak yürütecekleri RS Servis’in yeni ürünü “Automobile Card” hakkında da bayilere detaylı olarak bilgi verdi.
RS servis olarak 2013 yılında “Değişim”, 2014 yılında “Mini Onarım” ve yatırımda “Büyüme”, 2015 yılında “Kurumsallaşma”yı gerçekleştirdiklerini dile getiren Ünaldı, “Hasar Onarım” yılı olarak belirledikleri 2016’da da sektördeki paydaşlarına hizmet vermeye devam edeceklerini söyledi.
Toplantıda konuşan RS Servis Satış Pazarlama ve Kurumsal İletişim Genel Müdür Yardımcısı Abdullah Özcan bayilere öncelikli olarak hizmet verdikleri sigorta sektörü hakkında kapsamlı bilgi verdi. Verdikleri hizmetleri en uygun maliyetle nasıl duyurabilecekleri konusunu kendi tecrübeleriyle paylaşan Özcan, bayilere sosyal medyayı etkin olarak kullanmaları çağrısında bulundu. Özcan sosyal medyanın gücü konusunda şunları söyledi: “Sosyal medya her şeyden önce ücretsiz bir tanıtım platformu. Marka bilinirliğine, ürün ve hizmet satışına katkıda bulunuyor, rekabet avantajı yaratıyor. Sosyal medya şikayet yönetimi ve müşteri memnuniyeti ve insan kaynakları alanında da şirketlere büyük imkânlar sunuyor.”
KURUMSALLAŞMANIN ÖNEMİ
RS Servis’in 2015 yılında kurumsallaşmayı tamamladığını belirten Abdullah Özcan, “Kurumsallaşma şirketlerin kamuoyundaki imajını ve saygınlığını artırır. Marka bilinirliği, marka sadakati ve aidiyet duyguları gelişir. Çalışanların etkinliği, performans ve iş tatmini yükselir” dedi.
Özcan, 2016 yılında RS Servis ailesi olarak kurumsal yönetim anlayışı ile unutulmaya yüz tutan Türk esnaflık prensiplerini harmanlayarak, hem müşteri memnuniyeti hem de geleceği sağlam temeller üzerinde kurulu güçlü bir kurumsal şirket yapısı oluşturacaklarını söyledi. Özcan bu çalışmanın üniversitelerde tez konusu olabilecek bir çalışma olduğunu dile getirdi.
‘RS SERVİS VE BAYİLER HASAR ONARIMI İÇİN HAZIR’
RS Servis Operasyondan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Erhan Hazinedar konuşmasına, “RS Servis bayileriyle iyi bir aile oluşturduğu için zirvedeyiz, bunun için hepinize teşekkür ediyorum” diyerek başladı.
2015 yılında “Mobil Parça”da 26 şirkete hizmet verdiklerini ve 342.000 mobil parça onarımı yaparak sektör liderliğini açık ara devam ettirdiklerini belirten Hazinedar, “RS Servis Operasyon olarak ana felsefemiz; ilk seferde onarım, tekrarı olmayan iş ve onarım, zamanında fark edilen iş ve onarımdır. Bunun için hızlı, kaliteli, doğru, onarım oranı yüksek, empati yeteneği yüksek personele sahibiz” dedi.
BAŞARIYA ÖDÜL
Toplantının son bölümünde RS Servis bayilerine başarı ödülleri verildi. Çeşitli kategorilerde başarı ödülü alan bayiler şunlar:
5.YIL RS Servis Ödülleri
En Başarılı Mini Onarım Hizmeti Veren RS Servisi
Müşteri Memnuniyetinde En Başarılı RS Servisi
Kurumasallıkta En Başarılı RS Servis Bayisi
En Başarılı Mobil Parça Onarımı Hizmeti Veren RS Servis Bayisi
En Başarılı Bayi Mobil Parça Hasar Danışmanı
En Başarılı Bayi Mini Onarım Hasar Danışmanı
En Başarılı Bayi Mobil Alüminyum Parça Teknisyeni
En Başarılı Bayi Mobil Plastik Parça Teknisyeni