Generali ve Europ Asistans hizmetlerini sahaya taşıyor
Çeşitli bölge ve illerde acentelerin ziyaretine giden Generali Sigorta bölge yöneticileri ve Europ Asistans ekibi, asistans hizmetlerini anlatırken aynı zamanda da acentelerin görüş ve önerilerini aldı.
Asistans hizmetlerinin, sigorta poliçelerinin vazgeçilmezleri arasında yer aldığını dile getiren Generali Sigorta Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Erkan Aydoğan; “Asistans Hizmetlerinin poliçe teminatlarının yanı sıra sigortalılara ayrıcalık yaşattığını belirtti. Erkan Aydoğan; “Generali Sigorta’nın ürünleri içerisinde çok geniş yelpazeye sahip olan asistans hizmetleri, Acentelerimizin, Sigortalılarımızın da memnuniyetini artırmaktadır. Şirketimizde kasko, konut, işyeri, ferdi kaza ve trafik sigortalarında sağlanan asistans hizmetleri ile ürün kapsamlarımız genişletilmiştir. Acentelerimizin önerileri ve görüşleri ile %98 olan hizmet seviyemizi %100 yapma hedefindeyiz. Araç sigortaları ile birlikte verilen çekici, kiralık araç, lastik değişimi, yolda kalınca konaklama hizmetleri, tamir sonrası aracın geri dönüşü, özel şoför hizmeti, araç check-up ve diğer hizmetler ile sektörde en geniş kapsamlı hizmetlere sahip ürün özelliğini taşımaktadır. Konut/işyeri sigortalarında asistans hizmetleri arasında çilingir, cam, su tesisatı, ev sahibi ya da kiracının hasar dolayısı ile evi kullanamadığı durumlarda otel konaklama vb. gibi destekler yer alıyor. Asistans hizmetlerine araç çekici hizmeti, ambulans ve evde hekim muayene, tıbbi bilgi ve danışmanlık ile bilgi hattı hizmetlerini de ekleyerek hasar ödemesinin ötesinde diğer ihtiyaçlarda da sigortalılarının hayatını kolaylaştırmış oluyor” dedi.