“Genç ama tecrübeli bir ekibe sahibiz”

 “Genç ama tecrübeli bir ekibe sahibiz”

Sigortacılık deneyimini farklı noktaya taşıyan bir sigorta şirketi olmayı amaçladıklarını belirten Prive Sigorta Genel Müdürü Alper Çağrı Toktay, “Ekibimizin yaş ortalaması 35 ve 12 yıllık deneyim ortalamasına sahibiz. Genç ama tecrübeli bir ekibiz. Sektörde farklı projeler ortaya koyarak alışılmışın dışında bir sigorta deneyimi sunmayı amaçlıyoruz” dedi.

2021 yılının Mart ayında Sigortacılık ve Özel Emeklilik Düzenleme ve Denetleme Kurumu (SEDDK) tarafından ruhsat alan Prive Sigorta’nın elementer branşlarda faaliyetlerine başladığını belirten Prive Sigorta Genel Müdürü Alper Çağrı Toktay, “Ekibimizin yaş ortalaması 35 ve mesleki anlamda da 12 sene deneyim ortalamasına sahibiz. Genç ama tecrübeli bir ekibiz. Bu anlamda sektörde farklı işler, farklı projeler ortaya koyarak alışılmışın dışında bir sigorta deneyimi sunmayı amaçlıyoruz. Şu an ekibimiz 25 kişiden oluşuyor. İlk poliçemizi 15 Şubat itibarıyla kesmeyi planlıyoruz” ifadelerini kullandı.

“SİGORTA DENEYİMİNİ FARKLI BİR NOKTAYA TAŞIMAYI AMAÇLIYORUZ”

Şirket vizyonundan baseden Toktay, “Şirketimizin tüm süreçlerini dijital araçlarla iyileştirmiş ve bu şekilde sigortacılık deneyimini farklı bir noktaya taşıyan bir sigorta şirketi olmayı amaçlıyoruz. Bu vizyonu belirlerken üzerine çok yoğun çalışmalar yaptık ve birçok farklı etkeni değerlendirdik. Bizim için müşteri deneyimi en önemli noktalardan birisi. Müşterinin ihtiyaçlarını doğru analiz edip, müşterilere doğru ürünleri sunma noktasında farklı çalışmalar, farklı projeler hayata geçirmek istiyoruz. İş ortaklarımıza tamamen dokunarak dijitalleşme noktalarında birlikte yapacağımız projelerle onların da dijitalleşmesinde bir yol haritası olmak istiyoruz ve deneyimini farklı hale getirecek, sektörde bazı noktaları tamamen değiştirecek projeler ortaya koymak istiyoruz” şeklinde konuştu.

Şirketlerin artık teknolojiyle alakalı çok ciddi yatırımlarının bulunduğunu kaydeden Toktay, “Ülkemizde hala geleneksel yaklaşımı benimseyen ciddi bir oran var ve acentelerimiz, satış kanallarımız bu insanlara yaklaşabilmek için geleneksel yaklaşımı benimsemek zorunda kalıyorlar. Şirketlerimizin yatırımları sayesinde geleneksel tarafta hizmet bekleyen insanlara geleneksel yöntemlerle ulaşabilirken aynı zamanda yeni teknolojilerle hizmet bekleyen müşterilere de destek verecek gerekli aksiyonlar ortaya çıkıyor” dedi.

Facebook’un şirket ismini meta olarak değiştirmesi sonrasında metaverseün hayatımıza her noktadan girdiğine dikkat çeken Toktay, sözlerini şöyle sürdürdü: “Hayatımızın her alanında olacak bir kavrama doğru gidiyoruz. Metaverseün detayını biraz hayal edecek olursak aslında insanların evinden çıkmadan iş yerine gidebilecekleri bir dünyadan bahsediyoruz. Farklı evrenlerin bulunacağı ve bu evrenlerde farklı mağazaların, farklı iş yerlerinin, farklı eğlence alanlarının bulunacağı bir ortam, bir düzen. Evinizden hiç çıkmadan, sanal gözlüğünüzü takıp çok farklı etkinliklere katılabileceksiniz. Bu yeni düzen hayatımıza çok farklı riskleri de beraberinde getirebilecek. Yepyeni meslekler olacak, bu mesleklerle ilgili belli ihtiyaçlar da olacak. Biz de bunlarla ilgili değerlendirmeleri ve gerekli çalışmaları yapıyoruz.”

İlginizi Çekebilir