ERGO Türkiye acentelerine yatırım yapmaya devam ediyor

Türkiye’de sürdürülebilir kârlı büyüyen ve önde gelen sigorta şirketlerinden biri olma hedefiyle çalışmalarını sürdüren ERGO Türkiye, 2016 yılına hızlı bir başlangıç yaptı. CEO Theo Kokkalas ve İcra Kurulu Üyesi Yıldırım Türe, mart ayında başladıkları Bölgesel Acenteler Toplantılarını 1 ayda  il il dolaşarak tamamladılar. Ankara, İstanbul Asya ve İstanbul Avrupa’da Kokkalas; Adana, Antalya, Bursa, İzmit, İzmir ve Kayseri’de Türe sözcülüğünde gerçekleşen toplantılarda önceki yılın değerlendirmesi yapılırken, 2016 yılına ilişkin hedefler konusunda da iş ortaklarına bilgiler verildi.
Satış Direktörü Murat Beköz’ün moderatörlüğünde gerçekleşen toplantılarda, ERGO Türkiye’nin iş ortakları Kıdem Teşvik ödüllerini Kokkalas, Türe, Beköz ve Bölge Müdürlerinden aldılar.

KOKKALAS: ‘TÜRKİYE PAZARINA İNANCIMIZ TAM’
CEO Theo Kokkalas toplantılarda ERGO Türkiye’nin büyüme performansıyla 2015 yılını sektör ortalamasının üzerinde kapattığına dikkat çekti. Elde edilen başarılı performansın, ana hissedarlar Munich Re ve ERGO Sigorta Grubu’nun Türkiye pazarına inancını pekiştirdiğini vurgulayan Kokkalas, bu güvenin göstergesi olarak ERGO Türkiye’ye yatırımın sürdüğünü belirtti. 2015 yılını %34 büyümeyle kapatan ERGO Türkiye’nin 2016 yılında hayat-dışı sigortacılığa odaklanarak güçleneceğini söyleyen Kokkalas, sektörde en kuvvetli rezerve sahip iki şirketten biri olarak ve yüksek müşteri memnuniyetiyle güçlenerek yollarına devam edeceklerini kaydetti.

TÜRE: ‘ACENTELERİMİZE DESTEĞİMİZ ARTACAK’
İcra Kurulu üyesi Yıldırım Türe, acentelerine sektöre dair güncel bilgiler  aktarıp, gündemde olan trafik branşı hakkında da önemli detaylar verdi. ERGO Türkiye’nin acente odaklı bir şirket olduğunun her daim altını çizen Türe, iş ortaklarına daha yakın olabilmek için yılda ortalama 25 bin ziyaret yaptıklarını da vurguladı. Yerel ziyaretler yaparak acenteleriyle devamlı temas halinde olduklarını belirten Türe, iş ortakları için düzenledikleri seyahatlerle de her zaman bir arada olmaya özen gösterdiklerini belirtti. Türe, hızlı ve etkin bir hizmet standardı sağlamak için bir yandan “Dijital Dönüşüm” uygulamalarını devreye alırken, bir yandan da adil, motive edici ve etkili komisyon modelleriyle acentelerine kazandırmaya devam ettiklerini vurguladı. ERGO iMonitor ile iş ortaklarının üretim ve performans bilgilerine online ulaşmalarını ve aynı zamanda dijitalleşme sürecinde “Sosyal Medya” ile de iş ortakları ile etkileşimi sürdürmeye devam edeceklerini kaydetti. Yeni dönem komisyon ürünleriyle sektör ortalamalarının üzerinde kazanan ERGO Türkiye acentelerinin, 2016 yılında da kazanmaya devam edeceklerinin müjdesini verdi. Acentelerden beklentilerini de dile getiren Yıldırım Türe: “İyi günde kötü günde daima ERGO Seninle” yaklaşımıyla iş ortaklarımıza ‘tam destek’ vermeyi sürdüreceğiz” dedi.

YANGIN VE KASKODA ACENTEYE EK KOMİSYON
Yıldırım Türe’nin ardından 2015 yılı sektör üretim sonuçları ve ERGO Türkiye üretim büyümeleri ve acente ağı büyümeleri hakkında bilgiler paylaşan Satış Direktörü Murat Beköz yangın, konut ve kaskoda “dinamik komisyon uygulamasını nisan-haziran dönemi için yenilediklerini belirtti ve  sözlerine şöyle devam etti: “Konutta ve yangında %10, kaskoda %2.5’luk ek komisyon oranları ile sizlere kazandırmaya devam edeceğiz. Bu uygulamamız ile acentelerimiz, yangın sigortalarında %35’e, konut sigortalarında %43’e ve kasko sigortalarında %20.5’e varan kazançlar elde edebilecek.”

Yorum yazın