Doğa Sigorta müşteri memnuniyetinde dördüncü kez ödül kazandı

 Doğa Sigorta müşteri memnuniyetinde dördüncü kez ödül kazandı

Şikayetvar platformu tarafından bu yıl dokuzuncu kez düzenlenen A.C.E. Awards (Achievement in Customer Excellence) ödül töreni, İstanbul’da gerçekleştirildi. Geçtiğimiz yıllarda düzenlenen ödül törenlerinde de 3 kez ödül alan Doğa Sigorta, müşteri deneyimindeki başarılı istikrarını sürdürerek bir kez daha müşteri memnuniyetinde ödül sahibi oldu.

Şikayetvar platformu tarafından bu yıl dokuzuncu kez düzenlenen A.C.E. Awards (Achievement in Customer Excellence) ödül töreni, İstanbul’da gerçekleştirildi. Gecede kusursuz müşteri deneyimini yaşatan 118 marka, ödül almaya hak kazandı.

194 bin markanın, 11.2 milyon bireysel üyenin ve aylık ortalama 28 milyon ziyaretçinin buluştuğu, Türkiye’de müşteri memnuniyetini ölçen çözüm platformu Şikayetvar tarafından 9. kez düzenlenen A.C.E. Awards (Achievement in Customer Excellence) B Segment Elementer Sigorta kategorisinde Silver ödülün sahibi, Doğa Sigorta oldu. Geçtiğimiz yıllarda düzenlenen ödül törenlerinde de 3 kez ödül alan Doğa Sigorta, müşteri deneyimindeki başarılı istikrarını sürdürerek bir kez daha müşteri memnuniyetinde ödül sahibi oldu.

Müşteri İletişim Merkezi Müdürü Deniz Şentürk ve değerli ekibinin kıymetli çalışmaları sayesinde bu üstün başarıya ulaşan Doğa Sigorta, firmaların şikâyet verileri, pazar payları ve Şikayetvar tarafından düzenlenen yıllık 1 buçuk milyonun üzerinde anket temel alınarak hazırlanan Müşteri Deneyim Endeksi araştırması sonuçlarına göre, Silver ödülüne layık görüldü.

İlginizi Çekebilir