DODEKO’da yeni dönem sloganı: Hemen

Sigorta şirketleri aracılığıyla sigortalı kişi ve kuruluşlara hasar onarım desteği veren DODEKO, hizmet ağını her geçen gün hızla genişletirken, yeni dönem çalışmalarının sloganını “hemen tespit, hemen rapor, hemen müdahale” olarak belirledi. DODEKO Hasar Onarım Kurucu Genel Müdürü Dr. Merter Demirdelen, DODEKO’nun hasarın gerçek değerinin karşılandığının garantisi ve şirketlerin güvencesi olduğunu belirterek, “Ayrıca sigortalılar açısından da müşteri memnuniyeti yaratan en önemli unsuruz” dedi.
Sigorta sektöründe yeni dönemde beklentilerin hem sigortalı memnuniyetini hem de sigorta şirketine maksimum faydayı en kısa sürede sağlamak üzerine yoğunlaşmış olduğuna dikkat çeken Demirdelen, “DODEKO bu konuda da öncü rol oynuyor. ‘Hemen tespit, hemen rapor, hemen müdahale’, DODEKO’nun yeni dönem çalışmalarının sloganını oluşturuyor” şeklinde konuştu.

‘SÜREKLİ YENİ DONANIM VE TEKNİKLER ARIYORUZ’
Yangın sigortalarında hasarın çok çeşitli olduğundan bahseden Demirdelen, bu sebeple DODEKO olarak işlerini çok daha iyi ve hızlı yapabilmek için sürekli yeni donanım ve teknikler aradıklarına değindi. Demirdelen sözlerini şöyle sürdürdü: “Dünyada ortaya atılan her yeni teknolojiyi bir an önce kullanabilmek için büyük bir açlık hissediyoruz. Nem ölçüm cihazları, dedektörler, tesisat kameraları, infrared kameralar, seramiği kırmadan sökme gibi teknolojik yatırımlarımız sürekli devam ediyor. Özellikle is-leke temizliği ve kusmayan boya uygulamalarında özel Ar-Ge çalışmaları ile ürün ve teknik gelişim sağlamaya devam ediyoruz. Döküm veya akrilik küvetlerin, seramik banyo ürünlerinin yerinde onarımı gibi yöntemlerle şirketlere önemli avantajlar sağlıyoruz.”

KUŞKULU SİGORTALIDAN MUTLU SİGORTALIYA…
Hasar süreçlerinde yaşanan değişimler hakkında da bilgi veren Dr. Merter Demirdelen, sigorta şirketlerinin eskiden hasarın bedelini sigortalıya ödemeyi daha doğru bulduğunu hatırlattı. Bugün ise bu durumun değiştiğini aktaran Demirdelen, hasar onarım çalışmalarının az sayıdaki şirketin yenilikçi tavrıyla başladığını söyledi. Demirdelen, “Günümüzde artık sigorta şirketleri açısından ‘Hasar onarım hizmeti vermeli miyiz?’ sorusu geçerli değil.  Aynı süreç sigortalılar cephesinde de böyle; eskiden teklif toplayan, pazarlık eden ve tazminatını birkaç ay sonra alabilen kuşkulu sigortalı profili, yerini hasarına hemen müdahale edilen ve hasarın ne zaman ödeneceğini düşünme ihtiyacı duymayan mutlu sigortalı profiline bıraktı” dedi.
Sigorta şirketlerinin “dosyayı en kısa sürede kapatma” konusunda yoğun bir şekilde çalıştıklarını vurgulayan Demirdelen sözlerini şöyle sürdürdü: “Bu anlamda, artık hasarın da en kısa sürede onarılmasını talep ediyorlar. Bu aşamada en önemli beklentileri, kısmi onarım yapılarak maliyetlerin de aşağılara çekilmesi.”

24 SAAT İÇİNDE TESPİT ÇALIŞMALARI TAMAMLANIYOR
DODEKO Hasar Onarım, sigortacı ve sigortalılara konut, işyeri ve endüstriyel işletmelerde yangın, sel, dahili su nedeniyle oluşan bina, eşya, makine ve emtia hasarlarının kurtarma ve onarım hizmetini sunuyor. İstanbul, Ankara, İzmir, Adana ve Bursa’da faaliyet gösteren firma, hasar ihbarından itibaren 24 saat içerisinde tespit çalışmasını tamamlayarak, onay halinde derhal çalışma yapabilecek, acil onarım gerçekleştirebilecek gerekli donanıma ve insan gücüne sahip durumda. DODEKO, tesisattan ahşaba, betonarmeden çelik konstrüksiyona, hatta özellik isteyen tarihi eser onarımına varıncaya kadar her tür iş kolunda uzman kadrolarıyla hizmet veriyor. Makine ve emtia bakım, onarım ve temizliği de firmanın iş kapsamında.

Hizmetlerimizle önemli katma değerler sağlıyoruz
“DODEKO’nun sağladığı katma değer nedir?” diye sorduğumuz Merter Demirdelen sağladıkları faydaları şöyle sıraladı:
* Gerçek hasarın ödenmesi,
* Hızlı dosya tekemmülü,
* Kolay denetlenebilir sabitlenmiş fiyat avantajı,
* İş garantisi,
* Yüksek kalite,
* Kalifiye ve özel eğitimli işçilik,
* Tek elden ve hızlı tespit,
* Hızlı müdahale ile hasarın durdurulması, büyümesinin engellenmesi,
* Sigorta şirketleri hasar servislerinin iş yükünün azalması,
* Eksperin iş yükünün azalması,
* Acentelere satış, sigortasızlara sigortalanma motivasyonu,
* Sigortalı memnuniyeti ve sadakati.

‘FİYAT LİSTELERİMİZ SABİT VE SİGORTA ŞİRKETLERİNCE ONAYLI’
DODEKO’nun yıllardan beri seramik, parke ve mobilya konusunda kısmi onarımlar yapan bir onarım firması olduğunu açıklayan Genel Müdür Dr. Merter Demirdelen, “Teknolojik yatırımlarımızı bu amaçla yapıyor; seramik, parke, laminant gibi malzemeler için tedarikçi ağımızı bu amaçla sürekli genişletiyoruz. Gereksiz kurutma gibi sigorta şirketi aleyhine maliyet artırıcı unsurları kullanmıyoruz. Sabitlenmiş ve sigorta şirketince onaylanmış fiyat listeleriyle her halükarda sigorta şirketinin lehine hareket ediyoruz. Öte yandan, imalatçı olmamız nedeniyle, her türlü maliyet bilgisini ve teknik detayları eksperlerle paylaşıyoruz ”şeklinde konuştu.

Yorum yazın