Axa Sigorta müşteri memnuniyetinde iddialı
Axa Sigorta, müşteri memnuniyeti skorunu yükseltmeye devam ediyor. Axa Sigorta müşterilerin memnuniyetini ölçen müşteri memnuniyeti skorunu (CSAT) bu yıl %85.6’ya çıkardı. 800 kişinin davet edildiği Axa Sigorta geleneksel acenteler toplantısında söz alan Axa Sigorta Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Özer Şimşek, kararlılıkla bölge müdürlüklerini güçlendirmeye devam ettiklerini belirtti. Şimşek acenteleriyle ne kadar yakın olurlarsa, acentelerinin de müşterilerine o kadar yakın olabileceğini, kalitenin de bu şekilde artabileceğini tespit etti.
Şimşek sözlerine şöyle devam etti: “Müşteri memnuniyeti sonuçlarımıza bakıldığında son 5 yıldır, hiç %80’lerin altına düşmediğimiz gibi, %87 gibi oranları konuşuyoruz, 2016 yılının ilk yarısında yaptığımız araştırmada Axa Sigorta’nın müşteri skoru %85.6 çıktı. Dünya ölçeğinde, hizmet sektöründe, finans sektöründe %85’in üzerindeki rakamlar gerçekten kolay elde edilebilir sonuçlar değil. Axa Sigorta olarak yarının müşterisine hizmet etmeye hazırız ve bu doğrultuda dijital dönemin sunduğu tüm fırsat ve imkânları kullanıyoruz.”