AXA SİGORTA, il birincilerini Çanakkale’de ağırladı

Acenteler, organizasyonun ilk gününde konakladıkları Çanakkale Kolin Otel’deki öğle yemeğinin ardından şehir turuna katıldılar. Çanakkale Kordon’da bulunan Truva Atı ile başlayan şehir turu, Çimenlik Kalesi, Çanakkale Deniz Müzesi ve Nusrat Mayın Gemisi ile devam etti. Sonrasında Aynalı Çarşı’da alışveriş için bir mola verildi. Akşam yemeği ise Çanakkale Boğazı’nın manzarasını çevreleyen, bir yanı Gelibolu Yarımadası’nı gören diğer yanı Çanakkale’nin eşsiz atmosferine bakan Hayati Chef Restaurant’ta gerçekleşti.

‘DEĞER ZİNCİRİNİN EN ÖNEMLİ HALKASI ACENTELERİMİZ’
İkinci gün sabahında düzenlenen toplantı, AXA SİGORTA CEO’su Guillaume Lejeune’ün sunumuyla başladı. Lejeune, ilk olarak İl Birincisi acenteleri başarılarından dolayı tebrik ederken, AXA SİGORTA olarak pazara liderlik etmeye, yenilikler getirip sunmaya devam edeceklerini belirtti.
Lejeune, AXA’nın arkasında dünya genelinde 64 ülkede faaliyet gösteren toplamda 100 milyondan fazla müşterisi olan çok güçlü bir AXA Grubu olduğunu söylerken, AXA Grubu’nun sermayesinin de ötesinde, grubun desteği sayesinde bilgi birikimine erişebildiklerinin, araştırma geliştirme imkanına sahip olduklarının, diğer pazarlarda ortaya çıkan trendlerle ilgili bilgi sahibi olduklarının ve inovasyon fırsatına sahip olduklarının altını çizdi. Lejeune sözlerine şöyle devam etti:
“AXA SİGORTA, ekiplerinin kalitesi ile öne çıkıyor. Bölgelerimizin hizmet sunma anlamında acentelerle çok yakın ve dayanışma içinde olmalarını takdir ediyorum. Bu yakınlığı güçlendirmeye ve geliştirmeye devam edeceğiz. Gelişmiş IT sistemlerimiz sayesinde acentelerin üretkenliğinde ve verimli iş yapabilmelerinde önemli bir destek sunuyoruz. Acenteler ve dijital birlikteliği her zaman gündemimizde, güçlü IT yapımız acentelerimizi mobil platformlara taşıma anlamında çok önemli. AXA Acentem uygulamasıyla acenteler işlerini çok daha kolaylıkla yapabiliyorlar ve müşterilerine çok daha iyi hizmet sunabiliyorlar.”
Son olarak AXA markasının çok güçlü olduğuna değinen Lejeune, markaya her yıl yaklaşık 5 milyon euroluk yatırım yaptıklarını söyledi. Tüm reklamlarında acenteleri de temsil ettiklerini ve acentelerinin yer almasının gerektiğini düşündüklerini, müşteriye sundukları hizmetin içerisindeki değer zincirinin en önemli halkalarından birinin acenteler olduğunu belirtti.
Lejeune’ün konuşmasının ardından AXA SİGORTA Satış ve Pazarlamadan sorumlu Başkan ve İcra Kurulu Üyesi Özer Şimşek, dijital kuşağı iyi analiz eden ve onların olduğu yerde olabilen acentelerin öne çıkacağını, verdiği hizmet sayesinde müşterisine en iyi deneyimi yaşatan acentelerin, fiyat rekabetinden minimum düzeyde etkileneceğini belirtti.
Şimşek, CRM yetkinliğini artırarak, müşteri değer yönetimini gerçekleştiren acentelerin müşteri bağımlılığı yaratacağını, müşterilerine daha çok ürün satacağını, müşteri başına gelir ile fark yaratacağını belirtti. AXA SİGORTA ile yol arkadaşı olan acentelerin tüm mobil olanaklardan yararlanacağını ve müşterilerine en iyi deneyimi yaşatacağını sözlerine ekledi.
Ardından konuk konuşmacı Melih Şabanoğlu Çanakkale Savaşları’nın tarihi ile ilgili dikkat çekici ve interaktif sunumuyla İl Birincisi acentelere savaş günlerini yaşattı.
Otelde alınan öğle yemeği sonrası Çanakkale’den Eceabat’a geçildi ve şehitlik turu yapıldı. Tur sırasında Anzak Koyu ve Tören Alanı, Conk Bayırı, Yeni Zelanda ve Atatürk Anıtı Gezintisi ve Anafartalar Ovası’nı Kuşbakışı Gözetleme, Çanakkale Şehitler Abidesi görülen yerler arasında yer aldı.
Acenteler bu büyüleyici ortamda Melih Şabanoğlu’nun ve rehberlerin anlatımıyla adeta savaşları tekrar yaşadılar.
Akşam ise Çanakkale Boğazı’nın hemen kıyısındaki Yalova Restaurant’ta canlı fasıl grubu eşliğinde eğlenceli ve keyifli bir yemek organizasyonu gerçekleştirildi. Acenteler, ertesi gün kahvaltı sonrası otellerinden ayrılırken organizasyonun çok keyifli geçtiğini ve hafızalarında unutulmaz anılar bıraktığını belirttiler.

Yorum yazın