Axa Sigorta acenteleri dijitalleşmeye devam ediyor

Axa Sigorta, sektördeki varlığını en önemli paydaşı acentelerle sürdürebileceğini düşünerek, bu yolda adım atmaya devam ediyor. Axa Sigorta, işbirliğini sağlamlaştırmak ve daha güçlü sinerjiler yaratabilmek için bilgi ve tecrübe paylaşımının bir örneği olan “Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Eğitim Programı”nı 2015 yılında olduğu gibi 2016’da da geliştirerek sürdürüyor.
Programın amacı, acentelerin dijital pazarlamanın temel dinamiklerine hakim olmaları, dijital mecrada marka yaratma ve yükseltmeleri, dijital odaklı stratejik çözüm yolları geliştirmeleri, taktiksel uygulamalar gerçekleştirebilmeleri, pazarlama faaliyetlerini dijital mecrada da yürütebilmeleri, mobil tüketiciyi yakalamaları, tüketiciyi online mecrada tanıma, tarama ve takip etmeleri, sosyal medya trendlerini yakalamaları ve en iyi uygulamalardan dersler çıkarma başarısını göstererek bu başarıyı değere dönüştürebilmelerini sağlamak olarak belirleniyor.

AXA SİGORTA ACENTELERİ DİJİTALE UYUM SAĞLIYOR
Sosyal medya kullanımı ile marka bilinirliği artarken, acenteler Axa Sigorta bünyesindeki yenilikleri etkileşim ağlarına hızla entegre ederek daha da güçleniyorlar. Acentelerin dijital platformlarda aktif olarak yer alarak paylaşımda bulunmaları bilinirlik ve hizmet yapılarının daha da hızlı yayılmasını sağlarken, yeni müşteri kazanımı açısından da kritik bir önem taşıyor. Böylelikle acenteler, Axa Sigorta bünyesindeki ürün ve hizmet gelişmelerini zamana ayak uydurarak hızlı bir şekilde sosyal medya araçları ile müşterilerine aktarabiliyorlar.
Dijital ve sosyal medya pazarlaması, hem ürün tanıtımının etkin olması hem de müşteri memnuniyetinin en yüksek seviyede tutulabilmesi adına önemli katkı sağlıyor. Acenteler sosyal medya platformları sayesinde herhangi bir konuyu merak eden ya da bir sıkıntı yaşayan müşterilerine eskisinden daha hızlı ve etkili bir şekilde ulaşıp çözüm sürecini hızlandırıyorlar. Bu da güvenin esas olduğu sigortacılık sektöründe Axa Sigorta’yı güvenilir ve insana değer veren kurum özellikleriyle daha da ileriye taşıyor.

ALANINDAKİ EN İYİ İSİMLERLE İŞBİRLİĞİ
Axa Sigorta acentelerinin mevcut sosyal medya ortamlarının kendilerine has özelliklerini en iyi şekilde kullanarak “en fayda odaklı” etkiyi yaratmak adına bu alandaki en iyi isimlerle işbirliğini sürdürüyor. Bahçeşehir Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi’nin hem akademik hem de sektörel tecrübeye sahip eğitmenleri büyük titizlikle hazırlanmış program içeriğini aktarırken, acentelerin interaktif katılımları, yapılan işin ne kadar hızlı geri dönüşü olduğunu da ortaya koyuyor.
Eğitim içeriğinde, sadece teorik bilgilerin değil aynı zamanda uygulamaların da yer alması acentelerin program sürecindeki gelişimlerini sosyal medyadaki paylaşımlarıyla somutlaştırıyor. Bu sayede programa katılan acenteler sosyal medyada daha da aktif hale gelirken, diğer acenteler de programa katılım talebinde bulunuyor. Acenteler, sürekli gelişen sosyal medya ortamındaki yenilikleri yakından takip edip ortaya çıkan ihtiyaçlarına eğitim esnasında hızlı cevap buluyorlar. Konularında uzman eğitmenler ise, eğitim içeriğini hızla gelişen gündeme ayak uyduracak şekilde her geçen gün daha da zenginleştiriyorlar.
Tüm sigorta acentelerine gelişim ve sürdürülebilir başarı konusunda her daim destek vermeye hazır olan Axa Sigorta, her geçen dönem acente katılımcı sayısını daha da artırarak “Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Eğitim Programı”nı önemli bir pazarlama yöntemi haline getiriyor. Axa Sigorta bu program doğrultusunda oluşturduğu “Keep Calm & Get Digital” sloganı ile dijital dünyadaki yoluna devam ediyor.

Yorum yazın