Aveon Global Sigorta’dan saha satış yönetiminde yenilikçi yaklaşımlar
Aveon Global Sigorta, kuruluşunun 3. yılında müşterilerine verdiği güven ve sunduğu yeniliklerle sektördeki konumunu pekiştirmeye devam ediyor. Aveon Global Sigorta Satış Genel Müdür Yardımcısı Handan Demir, geliştirdikleri çözümlere de yer vererek Aveon Global Sigorta’nın saha satış yönetimine ilişkin açıklamalarda bulundu.
Sigorta sektöründe teknolojik ve dinamik yapısıyla dikkat çeken Aveon Global Sigorta, kuruluşunun 3. yılında müşterilerine verdiği güven ve sunduğu yeniliklerle sektördeki konumunu pekiştirmeye devam ediyor. Aveon Global Sigorta Satış Genel Müdür Yardımcısı Handan Demir, geliştirdikleri çözümlere de yer vererek Aveon Global Sigorta’nın saha satış yönetimine ilişkin açıklamalarda bulundu. Sigorta sektöründe teknolojik ve dinamik yapısıyla dikkat çeken Aveon Global Sigorta, kuruluşunun 3. yılında müşterilerine verdiği güven ve sunduğu yeniliklerle sektördeki konumunu pekiştirmeye devam ediyor. Aveon Global Sigorta Satış Genel Müdür Yardımcısı Handan Demir, geliştirdikleri çözümlere de yer vererek Aveon Global Sigorta’nın saha satış yönetimine ilişkin açıklamalarda bulundu.
Demir, şu ifadelere yer verdi: “Yeni Satış Yönetimi sistemimizi Haziran 2024 itibari ile devreye almamız sonucunda daha analitik bir takip sistemi oluşturmayı başardık. Özellikle verimliliğin ana hedef olduğu bu sistemde, saha satış ekibindeki arkadaşlarımızı artık daha sistematik olarak yönlendirme imkanına sahibiz. Onların da işini kolaylaştırmak amacıyla, belli sürelerde hangi acentelere gidilmesi gerektiği, yapılan ziyaretlerde konuşulanlarla ilgili süreli işleri takip etmeleri için bilgilendirildikleri bir sistemi süreçlerimize entegre ettik. Oluşturduğumuz acente ziyaret programı sayesinde saha satış ekibimiz yaptıkları acente ziyaretlerini sisteme girebiliyorlar ve acente ziyaretlerinde alınan notları buraya kaydederek takibini sağlayabiliyorlar. Anlık mesajlaşma grup ve kişiye özel yapılıp yönlendirme yapılabiliyor. Sistemimizin ilk fazını saha ekibimizle birlikte test etme sürecimiz ise bitmek üzere. Bu saha satış yönetimi sistemimizi tasarlayıp geliştirdiğimiz teknoloji iş ortağımızla birlikte ikinci faz çalışmalarımız temmuz ayı içerisinde başlayacak ve acentelerin karnelerinin ve acente performans sisteminin olduğu bir yapı oluşturulacak. Dolayısıyla ikinci faz çalışması da iş süreçleri ve takiplerinde fayda sağlayacak.”