Audi Şenyıldız servis ekibi şampiyonluğa doymuyor
Dünyadaki Audi servisleri arasında düzenlenen “Audi Twin Cup”ta 2007 yılından itibaren dereceye girmeye başlayan ve 2011’de dünya birincisi olan Audi Şenyıldız ekibi 2015’te ikinci kez şampiyon oldu. Audi Şenyıldız Servis Müdürü Mustafa Cankılıç, bu başarının arkasında yatanları ve Audi Şenyıldız’da geçen çalışma yıllarını gazetemize değerlendirdi.
Audi markasının İstanbul’da yetkili satıcı ve servisi olarak hizmet veriyorsunuz. Otomotiv sektöründeki ve Şenyıldız’daki geçmişinizden bahsedermisiniz?
1976 doğumluyum; otomobil sevdası aslında çocukluğuma dayanır. Daha çok küçük yaşta otomobil merakımın başlamasıyla üniversitede kendimi otomotiv bölümünde buldum. Eğitim ve askerlik sonrası, 1999 yılında hizmete başlayan Audi Şenyıldız ile birlikte o tarihten bu yana çalışıyorum.
ÜÇ ALANDA HİZMET
Audi Şenyıldız hangi alanlarda ve lokasyonlarda misafirlerine hizmet veriyor, özetler misiniz?
Audi Şenyıldız olarak; Yenikapı’da Satış, Satış Sonrası Hizmetler , İkinci El Satış, Topkapı’da Satış Sonrası Hizmetler ve Nişantaşı’nda Audi Butik olmak üzere 3 farklı lokasyonda müşterilerimizi misafir ediyoruz.
Ayrıca Nişantaşı’nda Şenyıldız Sigorta Aracılık Hizmetleri olarak uzman kadrosuyla otomotiv dışında yangın, sağlık, bireysel emeklilik gibi konularda pek çok poliçe seçeneği sunan 20 farklı sigorta şirketiyle anlaşmalı olarak değerli misafirlerimize sigortacılık hizmetleri de sunuyoruz.
Yine Topkapı’da 2016 Eylül ayında taşınacağımız Audi Terminal binamızın inşaatı da devam ediyor.
Audi Şenyıldız’ın satış sonrasındaki ve tüm faaliyet alanlarında farklılaştırılmış hizmetlerinden bahseder misiniz?
Kurulduğu 1999 yılından bu yana kendisini Audi’ye adayan Şenyıldız ailesi ve çalışanları misafirlerini hayran bırakacak, tüm enerjilerini daha iyi hizmet verecek bilgi birikimini sağlayacak şekilde çalışmayı ve gelişmeyi sağlamayı hedeflemektedir.
Toplamda 8.500 metrekare alanda 120 satış sonrası hizmetler çalışanımız ile Türkiye’de Dünyanın En İyi Yetkili Audi Servisi olma başarısını kazanmış, üstelik bu başarıyı 2011 yılından sonra 2015 yılında 2. kez elde etmiş ilk ve tek Audi bayisi olan Şenyıldız, sahip olduğu ISO 9002, TSE 12047 kalite belgeleri, en güncel teknolojik ekipmanlar ve Audi özel aletleri ile müşterilerine Audi AG’nin belirlemiş olduğu standartlarda hizmet veriyor. Bu sayede misafirlerimizi birer Audi fanı, birer Şenyıldız fanı yapmayı hedefliyoruz.
‘HER ZAMAN MÜŞTERİNİN YANINDAYIZ’
Teknoloji ile uyumlu, eğitimli ve uzman teknik personelimiz, ürünü ve müşterisini çok iyi tanıyan güler yüzlü servis ve müşteri danışmanlarımız ile haftanın 6 günü 08.30-18.00 saatleri arasında hizmet veriyor, pazartesi ve salı günleri 18.00-21.30 saatleri arasında yoğun kent yaşamında misafirlerimize uzun çalışma saatleri ile ayrıcalıklı hizmet sunmaya çalışıyoruz. Ayrıca 7 gün 24 saat acil servis ve Audi Asistan çekici hizmeti ile ihtiyacı olan her misafirimize destek verip, müşterilerimizin sürekli mobilitesini sağlamak konusunda yardımcı oluyoruz. Kış lastiklerini Şenyıldız’dan satın alan misafirlerimize ücretsiz olarak depolama hizmeti sunuyoruz. Aracını servisimize getiremeyen müşterilerimiz için İstanbul sınırları içerisinde güzergah ayrımı yapmadan her noktadan ücretsiz yerinden alım ve yerine teslim hizmeti sağlıyoruz. Audi bayileri arasında sahip olduğumuz 45 adet ile en büyük Audi geçici araç parkı sayesinde araçları serviste olan misafirlerimizin mobilitelerinin devamını sağlıyor ve mükemmellik seviyesinde memnuniyet yaratıyoruz.
‘GÜNDE ORTALAMA 60 ARACA HİZMET VERİYORUZ’
İstanbul’da %20’lik pazar payı ile günde ortalama 60 araca hizmet veriyoruz. Hasarlı aracı olan misafirlerimize hasar prosedürleri hakkında danışmanlık hizmeti vererek anlaşmalı olduğumuz 20 sigorta şirketiyle fark yaratıyoruz. Ak Sigorta, Axa Sigorta, Anadolu Sigorta, Allianz Sigorta, AIG Sigorta, Doğa Sigorta, Ergo Sigorta, Eureko Sigorta, Generali Sigorta, Groupama Sigorta, HDI Sigorta, Liberty Sigorta, Mapfre Genel Sigorta, Sompo Japan sigorta, Ray Sigorta, Güneş Sigorta, SBN Sigorta, Unico Sigorta, Zurich Sigorta ve Ziraat Sigorta anlaşmalı olduğumuz şirketler.
Yeni araç almak isteyen misafirlerimizin İstanbul trafiğinde showroomumuza gelmesini beklemeden biz iş yeri veya ev adreslerine giderek araç test sürüşü sağlıyor, memnuniyet yaratıyoruz. Ayrıca Şenyıldız Butik olarak Nişantaşı’nda Audi’nin giyim, aksesuar, çanta gibi lifestyle ürünleri ile minyatür araba, çocuk koleksiyonu gibi butik ürünlerin bulunduğu Audi’yi yaşam tarzı olarak benimseyen Audi tutkunlarına da tek butik noktası olarak birçok farklı seçenek sunuyoruz.
‘SOSYAL MEDYADA YENİLİKLERİ PAYLAŞIYORUZ’
Facebook, Twitter, Instagram ve YouTube gibi Audi Şenyıldız sosyal medya hesaplarından en güncel Audi bilgileri, dönemsel kampanyalar ve yenilikler ile ilgili paylaşımlar yaparak Audi tutkunlarına Audi ile ilgili en yeni bilgilendirmeleri yapmayı amaçlıyoruz.
IOS ve Android için geliştirdiğimiz Audi Şenyıldız uygulamamız ile Audi kullanıcılarına Türkiye’de ilk ve tek olarak akıllı telefonlarından kolayca faydalanabilecekleri hizmetler sunuyoruz. Uygulama aracılığı ile randevu alan misafirlerimize %15 işçilik iskontosu sunuyoruz. Arıza ikazlarının açıklamalarından iletişim numaralarına, araç teknik bilgilerinden acil servise konum gönderme imkanına kadar Audi kullanıcılarına eşi benzeri olmayan kolaylıklar sunuyoruz.
Dünya 1’incisi Şenyıldız’da çalışmak ve bu ekibin hem bir parçası hem yöneticisi olmak nasıl bir duygu, yarışma detayları ve iki defa dünya 1’inciliğini kazanan tek Audi bayisi olma başarısının sırrını nasıl anlatırsınız?
Öncelikle şunu belirtmeliyim ki yaklaşık 17 yıldır Audi Şenyıldız ailesiyle birlikte olmaktan çok mutluyum. Yarışma Audi AG’nin 2006 yılından beri dünya çapında yetkili servisler arasında gerçekleştirdiği; ürün bilgisi, servis iş süreçleri ile arıza teşhis ve doğru onarım yöntemleri, müşteri memnuniyeti gibi birçok konuda Audi markası ve ürünlerinin, hizmet içeriklerinin en ince ayrıntısına kadar bilinmesi ve uygulanması ile birçok pratik ve teorik aşamaları kapsıyor. Bu yarışmanın dünya finali ayağına katılmak için her ülke Audi AG kontrolünde önce kendi içerisinde bir yarışma düzenliyor. Daha sonra her ülkenin birinci takımı, Audi AG’nin düzenlediği uluslararası finalde dünya birinciliğini elde etmek için yarışıyor. Yarışmaya katılan takım 3 servis, 3 teknik olmak üzere iki gruptan oluşuyor, aynı zamanda bir de yönetici olarak Şenyıldız’dan dünya finaline 7 kişilik bir ekiple katıldık.
‘DERECELERİMİZ HEP YÜKSELDİ’
2007 yılından itibaren yıllar geçtikçe gelişen dereceler ile 2011 yılında ilk defa, 2015 yılında da ikinci defa dünya Birincisi olma başarısını yakalayan bir servis olmanın mutluluğu tarif edilemez. Bu başarının sırrı ise, Audi’ye tutku ile bağlı olma, adım adım sistemli çalışma, yenilikleri yakından takip etme, tecrübe ile uzun yıllar bir arada olmanın, mükemmel bir hizmet anlayışının sonucu olarak gerçekleştiğini söyleyebilirim. Aldığımız dereceler şöyle:
2015 Audi Twin Cup Dünya 1’incisi
2011 Audi Twin Cup Dünya 1’incisi
2008 Audi Twin Cup Dünya 3’üncüsü ve Teknik Dalda Dünya 1’incisi
2007 Audi Teknik Dalda Dünya 3’üncülüğü.
11 BİN METREKARELİK YENİ İŞYERİ
Audi Şenyıldız’ın yakın dönem için yeni yatırımları ve hedefleri neler olacak?
2016 yılının son çeyreğinde açılışını planladığımız ve inşaatı hızla devam eden İstanbul’un çok merkezi bir noktasında misafirlerimize her türlü konforu, Audi kültürünü ve geçmişini yaşatacak, toplamda 11.000 metrekarelik kapalı alanda yine Satış, Satış Sonrası Hizmetler, Audi Butik ve İkinci El hizmetlerini vereceğimiz tesisimiz hizmete girdiğinde; 110 servis araç kapasiteli atölyelerimiz ve 23 aracın sergilendiği showroomlarımız ile değerli misafirlerimize premium hizmetler sunmaya devam ediyor olacağız.
Audi Şenyıldız Servis Müdürü Mustafa Cankılıç yarışmacı arkadaşlarını şöyle tanıtıyor: “Satış Sonrası Hizmetler ve Satış Direktörümüz Nilay Matracı, Yarışma üyelerinden Servis Şefimiz Aret Kalaycı, Eğitim ve İş Geliştirme Şefimiz Emre Açıköz, Yedek Parça Şefimiz Gökçe Emre Şener, Diagnos Teknisyenimiz Tuncay Öncü, Diagnos Teknisyenimiz Recep Sümbül, uzun yıllardır Şenyıldız ailesinin diğer tüm çalışanları gibi çok kıymetli üyeleri ve Twin Cup Dünya Şampiyonları. Vizyonu ile bize yol gösteren ve her alanda desteklerini esirgemeyen Genel Müdürümüz Serkan Şenyıldız ve Şenyıldız Yönetim Kurulu üyelerine de ayrıca teşekkürlerimi iletmek isterim.”