Anadolu Sigorta’dan İş Ortağım uygulaması

Anadolu Sigorta’dan İş Ortağım uygulaması

Yeni ürünlerin yanı sıra hizmet, kanal ve iş modelleri bağlamında da dijital sigortacılık adımlarını hızlandıran Anadolu Sigorta, “İş Ortağım” uygulamasıyla, acentelerinin yanı sıra iş ortaklarının dijitalleşmesi konusunda da önemli yenilikler yapıyor.

İlk etapta ağırlıklı olarak, oto dışı eksperlerin kullanımının amaçlandığı uygulamadan; anlaşmalı servis istasyonu, araştırma şirketleri, aktüerler, danışmanlar, anlaşmalı cam servisleri, yedek parça tedarikçileri, mini onarım servisleri, trafik anlaşmalı servisler gibi geniş yelpazede üçüncü partiler yararlanacak.

İş Ortağım mobil uygulaması sayesinde, hasar incelemesi yapan eksperler, raporlarını hasar konumunda tamamlayıp, ödemenin müşterilerin hesabına aynı gün içinde yapılmasını sağlayabilecek. İş Ortağım mobil uygulaması sayesinde süreçleri daha da hızlandırmak ve müşteri memnuniyetini artırmak hedeflenirken, önümüzdeki dönemde kullanım senaryolarının artırılması ve yaygınlaştırılması da planlanıyor. Yine Anadolu Sigorta tarafından yakın zamanda devreye alınan “Turbojet” 5 saniyede hasar ödeme kurgusu ile de entegre edilerek hasar ödemelerinin anında müşteri hesaplarına yapılması konusunda çalışmalar devam ediyor.

Uygulama sayesinde kullanıcılar; şirket tarafından yayınlanan duyuruları, bekleyen işlemler ve eksik evrakları kalan süre bildirimleri ile birlikte takip edebilecek, talep ve şikâyet girişlerini yaparak sonuçlarını görüntüleyebilecek, hasar dosyası sorgulama ve görüntüleme gibi işlemleri kolaylıkla gerçekleştirebilecekler.

Hem Apple Store hem de Google Play üzerinden indirilebilen uygulama, Anadolu Sigorta’nın Kolektif House’taki ofisinde 4 kişilik çekirdek ekip tarafından yaklaşık 5 ay süren çalışma sonucunda hayata geçirilen uygulamada, akıllı telefon ve tabletlerin native özellikleri kullanıldı. Doküman tarama özelliği de eklenen uygulama sayesinde eksperlerin hasara ilişkili evrakları daha kolay ve kaliteli bir şekilde sisteme aktarabilmesi sağlandı. Ayrıca akıllı telefonlar ile senkronize ajanda özelliği sayesinde kullanıcılar, randevularını planlayabilecek ve anımsatma alabilecekler. Navigasyon programları ile de entegre çalışabilen uygulama, hem rota hem de hasar yeri adreslerine kolay erişimi sağlayacak.

Finansal işlemler, ödeme ve işlem istatistikleri konusunda da imkânlar sunan “İş Ortağım” uygulamasının ileriki aşamalarda performans takibi gibi hizmetleri de kullanıcılarına sunması planlanıyor.

Yorum yazın