Allianz Motto Müzik’te yeni sezon başladı

Allianz Motto Müzik, hem müziğe erişmek hem de müziği öğrenmek isteyenlere karşılıksız ve Türkçe içerik sunuyor. Yeni sezon videosunu Türkiye’nin tabiat harikaları arasında gösterilen ve önlem alınmazsa ‘çöl olma tehlikesi’ altında olan Tuz Gölü’nde gerçekleştiren Allianz Motto Müzik’te bu sezon daha fazla eğlence ve daha fazla muhabbet olacağı söyleniyor.

Motto Müzik’te yeni dönemde de ‘Yekta Kopan’la Noktalı Virgül’, Murat Meriç’in sunduğu ‘Plak Dolabı’, Barış Akpolat’ın ‘Neye Niyet, Neye Kısmet’, Şenay Akkurt’un ‘Hayat Bana Güzel’, Kemal Tuğrul Sümer’in ‘Düz Konser Adamı’ programları devam ediyor. Gitarda Nurkan Renda, davulda Onur Akça ve bağlamada Sabri Uysal’ın enstrüman öğrenmek veya bir enstrümanda kendini geliştirmek isteyenlere ücretsiz ve herkesin erişimine açık olarak verdiği dersler de yoğun ilgi gören programlar arasında.

ALLIANZ TURKİYE 2017’DE MÜZİĞE 4.5 MİLYON LİRA YATIRIM YAPACAK
Allianz Türkiye Kurumsal İletişim Direktörü Burçun İmir, kurum olarak müziğe verdikleri önemin yatırım oranlarından da net bir şekilde görüldüğüne işaret ederken, “Globalde de Allianz müziğin önemli bir destekçisi. Dünyanın en etkili isimlerinden, usta piyanist Lang Lang marka elçimiz. Gençler için müzik kampı yapıyoruz; Allianz ülkelerinde de marka elçisi müzisyenlerimiz var. Müziği toplumu ayakta tutan değerli bir kültürel sermaye olarak gören Allianz Türkiye’nin 2015 yılı başında yayına geçirdiği Motto Müzik, kısa sürede gençlerin ve müzikseverlerin odağına oturdu. Motto Müzik’te hayatında müzik olan herkese yer var. Mottosu müzik olanların buluşma noktası Motto Müzik, bu yayın döneminde de birbirinden değerli isimleri çatısı altında buluşturmanın heyecanını yaşıyor. Yeni yayın dönemimizi, sürdürülebilirlik felsefemizle birleştirip, çölleşme tehlikesi altındaki Tuz Gölü’nde tanıtmak istedik” dedi.

 

Allianz Türkiye, Motto Müzik’e 2015 yılından bugüne kadar 5 milyon Türk Lirası’na yakın yatırım yaptı. 2017 yılında da Motto Müzik’e 3,5 milyon Türk Lirası yatırım yapılması söz konusu olacak.

İZLENME SAYISI 5 MİLYONU AŞTI

YouTube üzerinden yayın yapan Türkiye’nin ilk müzik kültürü ve eğlence kanalı Motto Müzik; bir markanın YouTuber olarak faaliyet gösterdiği, YouTube’a özel içerik üreten ilk ve tek örnek olma özelliğini de barındırıyor. Motto Müzik’in YouTube’da toplam 70 bin, Facebook’ta 90 bin, Twitter’da 5 bin 500, Instagram’da da 11 bin takipçisi var. Şimdiye kadar yaklaşık 700 videonun yüklendiği platformda, tekil izlenme sayısı 5 milyonun üzerinde. Bunun dakika olarak izlenme süresi ise yaklaşık 50 yıla denk geliyor.

Yorum yazın