Aksigorta’ya CX Awards’tan 2 Ödül

 Aksigorta’ya CX Awards’tan 2 Ödül

Aksigorta, pandemi döneminde hayata geçen ‘Önce Müşterim’ ve ‘Online Hasar Ekspertizi’ projeleriyle CX Awards’ta 2 ödülün sahibi oldu.

Sabancı Holding iştiraki Aksigorta, pandemi döneminde hayata geçirdiği müşteri deneyimi odaklı projeler ile ödüle layık görüldü. Bu yıl dördüncüsü düzenlenen ve Türkiye’nin ilk müşteri deneyimi ödülü olan CX Awards’ta Aksigorta, dijital ortamda Aksigorta’nın çağrı merkezinde yeni bir seviye olarak kurulan şikâyet yönetim ve memnuniyet ekibi olan ‘Önce Müşterim’ ekibi, başarılı işleri ve yüksek performansı ile “Sıradışı müşteri deneyimi” kategorisinde, “Üretken Proje Ödülü’nün sahibi oldu.

Ödül alan bir diğer proje olan Görüntülü Sigorta Danışmanlığı ve Online Hasar Ekspertizi ise online ekspertiz ile hasar tespitinin yapılabilmesi, ayıca Aksigorta mobil uygulamasını kullanan müşterilere de diledikleri takdirde görüntülü veya sesli olarak özel risk danışmanları ile görüşme imkânı sağlayarak “Dijital Müşteri Deneyimi” kategorisinde, “Büyük Düşünce” ödülüne layık görüldü.

İlginizi Çekebilir