Aksigorta’dan Bireysel Hasar Danışmanlığı Modeli
Hasar sürecinin hızla tamamlanmasını sağlayan Aksigorta Bireysel Hasar Danışmanlığı Modeli, müşterinin 444 27 27 numaralı Aksigorta Hasar İletişim Merkezi’ni aramasının hemen ardından devreye giriyor. Müşterinin çağrısı direk olarak hasar danışmanları tarafından karşılanarak müşterinin talebi veya önerisi kayıt altına alınıyor ve kendisine ne zaman dönüş yapılacağına dair bilgi veriliyor. Çağrıyı alan Aksigorta Bireysel Hasar Danışmanı sürecin devamında konunun içeriğine göre tüm kaynaklarla iletişim kurup çözüm sağlıyor ve müşteriye çözüme ilişkin bilgilendirmeyi de yine bizzat kendisi yapıyor. Aksigorta Hasar ve Operasyon Genel Müdür Yardımcısı Ayhan Dayoğlu konuyla ilgili şunları söyledi: “Şirketlere ulaşmak için müşterilerin en sık kullandıkları kanalların başında çağrı merkezleri geliyor. Müşteriler, çağrı merkezlerini aradıklarında sürekli bir başkasına aktarılmadan konusunda uzman tek bir müşteri temsilcisi tarafından en kısa sürede talebinin karşılanmasını istiyor. Aksigorta Bireysel Hasar Danışmanlığı Modeli’nin devreye girmesiyle birlikte müşterilerden gelen teşekkür mesajlarının sayısı hızla arttı. Buna ek olarak tekrarlanan çağrı adetleri yüzde 40 düştüğü gibi çözüme ulaştırma süremiz de iki kat hızlandı” diye belirtti.