AgeSA, EyeBrand Ödülü’nün sahibi oldu

 AgeSA, EyeBrand Ödülü’nün sahibi oldu

Sabancı Holding ve Ageas iştiraki olan AgeSA, AgeSA Mobil ve internet sitesinde sunduğu sesli yönlendirme hizmetiyle görme engelliler için yapay zeka ve sesi bir araya getirerek markaları engelsiz kılan teknolojiler sağlayan BlindLook’un düzenlediği EyeBrand Ceremony’de, EyeBrand Ödülü’ne layık görüldü.

Bireysel emeklilik ve hayat sigortası sektörünün lider kuruluşlarından AgeSA, görme engelli müşterilerine engelsiz sigortacılık deneyimi yaşatmak için hayata geçirdiği sesli simülasyon teknolojisiyle “EyeBrand” ödülünün sahibi oldu. AgeSA, görme engelli müşterilerinin dijital kanalları kullanarak tüm sigortacılık işlemlerini yardıma ihtiyaç duymadan kendi başlarına gerçekleştirebilmelerine imkan sunan sesli simulasyon teknolojisiyle tüm müşterileri için ürün ve hizmetlere ulaşımı kolaylaştırıyor. AgeSA Mobil’in yanı sıra AgeSA internet sitesinden de sunulan sesli simülasyon uygulaması Şubat ayı itibarıyla aylık ortalama 5 bin kullanıcıya ulaşıyor. Ayrıca platforma tanımlanan toplam 104 adet simulasyon da 2023 yılı boyunca toplamda 180 bin tıklanma sayısına ulaştı.

AgeSA Pazarlama ve Strateji Genel Müdür Yardımcısı Roşan Dilek.

‘ENGELSİZ SİGORTACILIK DENEYİMİ YAŞATIYORUZ’

Engelliler Haftası’nın kutlandığı bu günlerde EyeBrand Ödülü’ne layık görülmenin mutluluğunu yaşadıklarını söyleyen AgeSA Pazarlama ve Strateji Genel Müdür Yardımcısı Roşan Dilek, “Tüm müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmak, ulaşılabilir olmak için kendimizi geliştirmeye devam ediyoruz. Amacımız tüm müşterilerimize ‘İyi ki’ dedirtebilmek. BlindLook iş birliğiyle hayata geçirdiğimiz sesli simülasyon teknolojisi ile görme engelli müşterilerimiz AgeSA Mobil’de yer alan sesli yönlendirme hizmetiyle, tüm sigortacılık işlemlerini yardıma ihtiyaç duymadan, kendileri gerçekleştirebiliyor. Kullanımı her gün artan bu hizmetimize ek olarak, sektörde bir ilke imza atarak işitme engelli müşterilerimiz için de görüntülü görüşme hizmetini başlattık. AgeSA Mobil üzerinden sunduğumuz görüntülü görüşme özelliği sayesinde işitme engelli müşterilerimiz de tüm sigortacılık işlemlerini gerçekleştirip öneri, talep ve şikayetlerini işaret dili yoluyla kolayca aktarabiliyor. Şubat ayı itibarıyla 250 işitme engelli müşterimiz işaret dili kullanarak görüntülü görüşme hizmetinden faydalandı. Müşterilerimizle temas ettiğimiz her bir adımda ve hizmet kanalında kapsayıcılığı ve erişilebilirliği geliştirmek adına çalışmalarımıza hız kesmeden devam edeceğiz. Engelliler haftasını kutluyor, toplumumuzun her kesiminde hassasiyetin artmasını temenni ediyorum” dedi.

İlginizi Çekebilir